• Belinday

Tempar/Fertility friend

Hellan skrev 2017-10-28 11:24:41 följande:

Tack för dina ord! Då borde BIM vara om på tis ons kanska.

Håller tummarna att den inte kommer :)
  • Belinday
    lilaemma skrev 2017-10-29 07:41:53 följande:

Det där såg ju inte lika lovande ut. Men mensen har inte kommit ännu?

Jo då den kom 04.30 vaknade av mensvärken,

där av att jag inte tog tempen vid samma tid punkt som vanligt.
  • Belinday

12 dagar lutealfas är det normalt? Låter kort i mina öron, konstigt att den här ändrat sig så här ser senaste månaderna.

• Belinday
    MissKelli skrev 2017-10-29 10:49:29 följande:

12-16 dagar är normalt. Kortare än 10 är problematiskt, men 12 dagar tycker jag inte du ska oroa dig för. 

Lutealfasen brukar sällan variera med mer än +/- 1 dag, är det mer än så det har varierat för dig?

Okej, alltid haft 14 innan sen för några månader sedan gick den ner till 13 och nu de senaste är de 12 . Men så länge de ses som normalt e det ju bra.
  • Belinday

Hej tjejer grattis till er som + . Jag är lite fundersam hade pos ägglossningtest i onsdags, igår neg men tempen i morse var låg ändå? Kan de vara så att jag inte haft ägglossning då ?

• Belinday
    Milou3 skrev 2017-12-15 07:36:10 följande:

Ligg i dag! Tempen kommer säkert öka tills i morgon bitti.

Tack för svar då får ja försöka lösa detta :)
  • Belinday
    Baraentilligen skrev 2017-12-15 10:14:21 följande:

Min temp dippade också lite två dagar efter äl, men sen gick den upp igen :)

Se där ja :) Kanske den ändå trots allt redan varit då. Men ja tänkte på att jag sov med öppen mun i morse när jag vaknade. Tror ni de påverkar tempen då jag mäter i munnen ?
  • Belinday
    Baraentilligen skrev 2017-12-15 11:53:48 följande:

Vad jag har läst så påverkar det nog om man sover med öppen mun. Mäter själv alltid under armen typ en halvtimme. Brukar somna med tempen ;)

Jaha då kanske den mätningen är fel :) åter står att se. Hahahaha ja har somnat med den i munnen lät hänt.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend