• Belinday

Tempar/Fertility friend

tempnörden skrev 2017-10-24 07:20:26 följande:

Idag gick tempen ner lite. Jävla skit, säkert mensen som kommer. Ska komma på fredag tror jag.

Är fortfarande över iaf, så hoppas ändå :)

Konstigt att man inte kan se din bild. Jag håller tummarna att den inte kommer. :)
  • Belinday
    tempnörden skrev 2017-10-24 07:18:45 följande:

Din provperiod på VIP-konto är troligen över. Då försvinner massa grejer, men inte av något du lagt in. Bara alla coola features :/

Det får man betala för.

Aha det förklarade ju saken tack för hjälpen !
  • Belinday
    tempnörden skrev 2017-10-25 07:15:08 följande:

Misstänker att jag har feber så litar inte på dagens avläsning. 

skit att bli sjuk då

Det är ju typiskt att bli de när man ska tempa. Krya på dig
  • Belinday

Här kommer jag ned ännu än fråga till er kunniga, vad innebär en trifasisk kurva ? Skall tempen då höjas 3 gånger på raken eller är jag helt ute och cyklar nu?

• Belinday

Här kommer jag ned ännu än fråga till er kunniga, vad innebär en trifasisk kurva ? Skall tempen då höjas 3 gånger på raken eller är jag helt ute och cyklar nu?

• Belinday
    lilaemma skrev 2017-10-25 20:20:25 följande:

Tempen ska höjas två gånger så att du får tre olika faser. En nivå innan äghlossningen, sedan en varaktig höjning efter ägglossningen så att man ser att äl verkligen varit och sen en andra temphöjning ca 9 dagar efter äl som också håller i sig - den tredje nivån...

Varför jag undrar är för att de står , Possibly trichasic on day 25. Tack så mycket för din förklaring nu förstår jag Hur det funkar:)
  • Belinday
    lilaemma skrev 2017-10-26 12:58:54 följande:

Ser väldigt bra ut!

Åh men va glad ja blir nu :) men man vågar inte hoppas för mycket vill inte bli allt för besviken o ledsen om mensen kommer.
  • Belinday
    tempnörden skrev 2017-10-26 14:00:58 följande:

Ser helt fantastisk ut! Till skillnad från min som har gått ner :(

Helt ärligt e ja typ livrädd varje gången ja tar tempen att den ska gå ner. Förra månaden sjönk den på dag tio. De behöver ju inte vara kört för att den går ner <3
  • Belinday
    lilaemma skrev 2017-10-26 13:45:45 följande:

Förstår det! Själv hade jag dock inte kunnat låta bli att testa... Har du bra tester hemma? :)

Jag har testlagrets testa tidigt eller vad dem heter och så här jag ett rsfu testa tidigt. Varför jag inte har testat ännu är för att jag inte vill bli besviken e rädd för att få neg. Vilket av dem e bäst tro ? Min plan är om jag vågar att jag ska testa på lördag. Om inte mensen kommer innan.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend