Tempar/Fertility friend
Ingen mens och inget plus här blir tokig snart!
Ingen mens och inget plus här blir tokig snart!
Dina test kanske bara inte har känt av HCG:n ännu... Vad för test använder du?
Jag är på dag 35 idag
Hmm nu tycker jag tyvärr de ser ut som sånna där streck som uppkommer då de torkat. Den där remsan där färgen ska fästa. hoppas jag har fel!
Suck. Ingen mens på fem månader så kom den helt plötsligt. Ska det hålla på att jävlas hela tiden ger jag upp. Bara att kontakta kvinnokliniken nu då!
Oj. Nu kommer det att bli långt. Allt startade när jag var nitton år. Åt neovletta 28 blev gravid ändå. Skrapning v10. Valde abort självmant. Började med neovletta igen.hade humörsvängningar så jag bytte till cerazette för 4år sedan. Slutade i januari i år 19 januari får jag mensen. 10 mars kom nästa mens. Den 26 mars åkte jag in till sjukhuset pga magsmärtor och det visade sig vara ägglossning. Den 19 april kom mensen igen. Sen blev det stopp ända till den 23 september. Nu har det inte hänt nå mer. De sa när jag var upp på vul i juli att jag har tendens till pco. Skulle mensen vara borta i 6 månader skulle jag kontakta kvinnokliniken. Men den var ju bara borta i 5 månader. Tycker ni jag ska kontakta dom ändå? Kram
Jag har ringt dom nu och de skulle ringa upp. Frågan är ju om jag ska säga att det gick sex månader mellan iaf
Yeeeeeiii den 20 november ska vi få komma till kk och starta utredning!
Tack så mycket alla. Nu längtar jag så jag håller på att spricka. Blev så glad att jag började störtgråta. Var tvungen att ringa mamma min och hon blev lika glad.pojkvännen min ska vi inte ens prata om hur lycklig han blev. Så har jag tur nu så är jag gravid inom 4 månader!