• louisep87

Tempar/Fertility friend

Jag mäter varje morgon klockan sex. Somnade vid två inatt vaknade klockan sex. Tempade. Somnade om och vaknade fyra timmar senare vid tio. Vilken tid ska jag skriva in?

• louisep87
    Zora skrev 2014-10-08 11:03:16 följande:

Hm.. Jag hade nog ändå använt tempen från kl 6, men haft den andra tempen lite i minne.

Absolut. Men frågan är om jag ska lägga in en annan tid för att tema istället. Jobbar till tio varje kväll. Ställer klockan på sex för att karln kliver upp då. Tempar då sen somnar jag om. Kanske ska flytta fram den två timmar?
  • louisep87
    blackpeach skrev 2014-10-09 08:56:17 följande:

Fick pos på äl test igår för första gången! Och dessutom smärtor i nederdelen Höger sida igår kväll. Tror ni det var att jag kände av äl för första gången??? Dock ingen markant temp höjning idag... Tror ni det tar längre tid för tempen att höjas? Jag hade ont vid 23.00 igår och tempade vid 6 imorse. Igår var dock enda dan vi inte fick till det... Men det kanske räcker med i förrgår??

Temphöjningen kommer efter att ägglossning har inträffat. Håller tummarna för dig
  • louisep87

Hoppas att jag kan lita på detta nu då! I sådana fall så har jag lyckats få ägglossning utan hjälp. Men vi har haft sex alla dagar utom just den 7!
  • louisep87

Min kurva svänger kraftigt men den börjar bli lite stabil.och den håller sig över nu. Igår låg jag på 37,2 exakt hela dagen, var fruktansvärt trött. Sov till och med middag igår. Hoppas inte mensen kommer nu då. Tänker göra gravtest på bim +4 den här gången för att vara säker.
  • louisep87
    Zora skrev 2014-10-13 17:30:40 följande:

Ser bra ut! Håller tummarna för dig

Ja förhoppningsvis så händer det något denna månad. Just idag har jag känt mig underlig. Kan inte sätta fingret på vad det är. Tråkigt att höra din nyhet men ny månad och nya möjligheter för din del.
  • louisep87
    idag låg den på 36.4 igen. Igår huvudvärk Molvärk och ömma bröstsjukt trött och feberkänsla. Illamående kommer och går nu på morgonen. Jag känner nästan på mig att det skulle kunna vara något nu. Vill inte hoppas på för mycket bara. Kan knappt bärga mig från att testa! Sjukt nervös! Hur går det för er alla?
Svar på tråden Tempar/Fertility friend