• Reflexen

Tempar/Fertility friend

Jag hoppas också på att posten kommer idag!

Vad kul att ni också har lite äldre barn. Tycker ibland att det känns som om alla andra får syskon mycket tätare. Vår dotter kommer vara minst sex år när ev syskon kommer. Hoppas det kommer att funka.

• Reflexen

Tog ett test igår kväll, men det var knappt synligt. Alltså mindre synligt än förra testet. Så nu är jag osäker på om jag ska ta idag el imorgon.

• Reflexen

Hihi, vet jag väl har inte vart på toa ännu... Håller på att spricka

I fördelaktigt ljus o med god vilja så anade jag ett streck. Hade hållt mig ca 4 tim, men ätit middag däremellan.

Är på ÄL+15/bim+3. Temp 36,69, dvs lutealfastemp +0,2. Inga blödningar. Samma molvärk som tidigare.

Med dottern plussade jag nog kring bim+10 eller nåt. Hon blev till direkt efter ett missfall, så jag testade när ingen mens kommit på typ fem veckor.

• Reflexen

Testade nu. Såååå svagt streck.... Det syns, men inte så mkt mer. Känns som om det borde vara starkare, men får väl se hur det utvecklas.

• Reflexen
    Vikkan333 skrev 2014-05-31 08:46:45 följande:
    Ohhh det blir säkert starkare! Om ägget fäste sent blir ju allt senarelagt. =) Ta ett nytt imorgon och jämför! =) BILD efterfrågas.

Får kanske offra mig på ett dyrare test, typ cb digital.

Och så var det ju det där med att ladda upp bilder... Det kan man inte göra från mobilen, va? Har ingen app.
  • Reflexen

Kunde inte hålla mig längre

Tvingade mig att gå in på Apoteket o köpa ett digitalt.

Resultatet: gravid 1-2!

Tjoho! Då stämde känslan o de svaga sträcken var positiva.

• Reflexen
    Vikkan333 skrev 2014-05-31 17:40:24 följande:
    Men åååå GRATTIS!!!! Va lycklig jag vart nu. Hoppas det smittar av sig.   

Tack snälla! Hoppas att du också får ditt plus nu

Ska du testa imorgon?
  • Reflexen

Oh, jag hoppas verkligen att du får positivt resultat sen! Hur känns symptomen, är de kvar?

Svar på tråden Tempar/Fertility friend