Tempar/Fertility friend
Det ser ju spännande ut, blackpeach! Hoppas att mensen inte kommer!
När efter mensens början brukar er temp höjas? Jag brukar inte tempa hela tiden jag blöder, så har inte riktigt koll.
Det ser ju spännande ut, blackpeach! Hoppas att mensen inte kommer!
När efter mensens början brukar er temp höjas? Jag brukar inte tempa hela tiden jag blöder, så har inte riktigt koll.
Tråkigt, Blackpeach!
Irriterande var ett bra ord!
Anledningen till att jag frågade om tempen under mensen är att min gick upp så mkt direkt, under mensen alltså. Kan nog bero på annat, typ tidpunkt, förkylning osv men blev fundersam.
Tack för svaren! brukar inte tempa under mensen, så blev lite fundersam den här gången.
AnnC: lustig kurva! Det beror säkert på att du tempade tidigare, ringen är ju inte ifylld heller. Jag har också fått så nån gång. Om tempen är som vanligt imorrn igen, så skulle jag kryssa i discarded på dagens. Håller tummarna!
Själv är jag bara på dag 12 i cykeln o väntar på ÄL.
Just det, tänkte inte på implantationsdipp. Håller tummarna!!
Beklagar verkligen att ni förlorade er dotter i våras! Kan inte förstå vidden av din smärta, bara att den är stor! Större än nån ska behöva bära. Kram
Zora; jag tror att varannan dag är en bra idé om ni/han inte fixar för ofta. Bättre att spara lite på krafterna ifall ÄL blir först på söndag.
Vad bra, Zora! Då bör ju ägget lossa inom två dygn nu. Får ni till det idag så har ni iaf gjort det ni kunnat heja, heja!!
Det blir 0,16 C. Om jag räknade rätt, det vill säga
Håller tummarna för er alla nu
Det är ju omöjligt att veta, Zora, men tempen kan ju bli lite fel ibland. Om du inte känt av ngt idag, så borde ju ÄL ha varit igår.
Försök att inte stressa ang om det var nog med sex igår eller inte. Spermierna kan leva flera dygn, sen är det bara tur som ska till!! (vid min graviditet i maj så hade vi sex två dagar innan ÄL, bara som pepp )
Peppkram till dig,Zora! Håller tummarna ändå, som sagt här ovan så kan det visst räcka m sex två dagar innan!