Tempar/Fertility friend
Har knappt sovit inatt. Har haft så starka äl kramper /molvärk O är helt uppblåst över magen
Har knappt sovit inatt. Har haft så starka äl kramper /molvärk O är helt uppblåst över magen
Woop! Fick ni till det då? Så kul att vi har äl och bim samma dag, nån att analysera med :)
Hittade en intressant sida när jag läste om testosteron Handlar om kroppstyper, tyckte jag var kul! själv är jag definitivt kapha
Man får även tips om vitamintillskott för de olika kroppstyperna.
www.madeleinemarcus.se/h%C3%A4lsoguiden/de-olika-kroppstyperna-enligt-body-typing-6780615
Ayur veda. Min mamma är från ett land där det är väldigt vanligt, de behandlar sjukdomar efter det och man går på massage/zon terapi efter sin typ. hon tjatar om det hela hela tiden men jag har mest avfärdat det som hokus pokus. Är ju inte direkt förenligt med västerländsk medicin. Men kanske ska börja lyssna lite då. Jag är typisk vatha enligt mamma ;) det enda jag kan hålla med om är extremt torr (hud, hår)
Ja, hon har bott i sverige i 40 år då sen hon mötte min pappa men vissa medicin och hälsogrejer hänger kvar. Och yogan ;) har avslöjat lite mycket om mig sjölv i den här tråden för att kunna va anonym längre haha. men får hoppas ingen jag känner hänger här ;)
Fan ingen höjning än...men jag är säker på att ja hade äl.. Hade så ont... Tror verkligen ja blev överstimulerad.. Gått upp 1,5 kg bara runt äl helt svullen buk O ont... Helt blankt test nu...
Och om detta stämmer är min cykel bara 4 dagar längre än vanligt - trodde att den skulle bli superlång och konstig efter mf. Skönt :)
Blir så ledsen. Varför är tempen så låg? Släppte äns ägget? Tror inte ff har rätt om när äl skedde.. Vanligtvis ligger jag på under 36.20 innan äl O över 36.45 efter