Tempar/Fertility friend
Här var det spottings äntligen! :). Tog 10:e tabletten provera idag så kan ju vara små blödningar några dagar innan det kommer igång. Men snart så! :). Haha lycklig för att få mens..
Här var det spottings äntligen! :). Tog 10:e tabletten provera idag så kan ju vara små blödningar några dagar innan det kommer igång. Men snart så! :). Haha lycklig för att få mens..
Vad galet! Hur många dagar har du blött och hur mycket? Konsistens?
Din graf ser ju ännu bättre ut, din ligger ändå väl över coverline :o Har du tagit något test? :)
Blödde väldigt lite den månaden var egentligen bara en dag med riktig blödning (m). Vet inte vad som var fel kanske nått befruktat ägg som aldrig implanterade eller nått. Eller så var det bara stress, det kan ju höja tempen.
Helt tokig kan ju inte min kropp vara eftersom att jag blev gravid.... Men min temp gick inte under coverline förrän i slutet av mensen, efter kanske 3-4 dagar dippade den under varje månad.
Jaa men eller hur. :) Har alltid fattat det som om det ska sjunk direkt. Men jag tempade i ff 5 omgångar (7försök allmänt innan grav.) och det var så vaaaarje månad. Och då har jag en kort cykel på 25-26 dagar. :P
Jag följer ju er här fortfarande men är lite dålig på att skriva bara. :) såå spännande tycker jag!
Ah, hoppas du kan få lite vila snart då och se om tempen skärper sig?! Du fick din mens på bim eller typ bim+1 va?
annars låter det lite som jag hade, väldigt lite men tjockt och mörkt i två dagar kanske och sen mer tunnt. Skulle klarat mig med trosskydd hela tiden.
Hade det inte vart för jag har samma symptom som förra månaden hade jag nog tagit förgivet att det var pga missfallet. Men nu gråter jag för inget och är verkligen jättekänslig, jag är supertrött och behöver lägga mig och vila på dagen och på kvällen, hade helst velat gå i ide känns det som :p sen har tarmarna har vart ur balans de senaste dagarna med vilket de aldrig är annars! Det är verkligen speciellt för mig och har inte ändrat diet eller något som skulle kunna framkalla det. Lite ömma bröstvårtor med men det kan jag ha innan mens så inget konstigt. Men det var precis de symptomen jag hade runt bim sist, plus att jag hade molvärk då med men det har jag inte haft något nu. Och sen att "mensen" kom på äl+9 bara.
Men samtidigt har jag ändå blött så hur skulle ett ev ägg stanna kvar? :( och vi har inte blivit gravida på 5 försök, ska vi bli de två i rad då? Det känns ganska osannolikt :/
Har beställt några test från apotea, predictor erly och ett testa tidigt som mäter från 10, vilket skulle ni tagit imorgon? Det blir äl+14
Hoppas att den kan få rätta till sig snart för dig! :) eller att du blir gravid såklart!! ;D
jag är i v. 11+0 nu och flyttade över till efterföljande tråd med gravida från den här tråden. Men jag är så jäklans nyfiken hur det går för folk här så jag läser varje dag. :)
Hej! Helt ny på de här med och tempa men jag tempsat ett par dagar nu och det har legat på 36,5-36,6. Svårt o veta eftersom jag inte vet min "vanliga" temp.
Men jag undrar måste det vara så stt man har högre temp när nån är gravid? Jag har symptom och tänkte testa snart men så osäker på min ÄL så kan lika gärna vara det:(
En fråga till er som känner på tappen. Sist gång konststeades det att tappen kan flytta runt ganska mycket beroende på när man känner på dagen. Nu gäller frågan om tappens öppning. Jag är nu på cd7 och har käkat rosenrot varje dag sedan cd1. För två dagar sedan var min tapp hög, medelhård och stängd, men nu är den hög, mjuk och den känns öppen i jämförelse med för två dagar sedan. Hade sista dagen med mens igår och jag kan väl inte ha äl såhär tidigt?? Brukar ju ha den jättesent vanligtvis. Tycker inte rosenroten bör ha gjort ett såhär bra jobb på sju dagar. Hade en fin tempdipp i morse också som jag brukar ha vid äl och jag har haft vissa känningar från igår, men det kan jag ha redan en vecka innan äl. Så, nu till min fråga; kan man ha en hög, mjuk och vad det känns som en öppen tapp någon vecka innan man ska ha äl?
Hur skriver man in i appen att man tagit ett positivt ägglossningstest?