Första gången jag hade spiral blödde jag hela tiden, så efter ett 4 månader tog jag ut den och fick aldrig mens. Så låt säga runt 16-17 dagar efter uttag så mådde jag så illa. Tänkte i flera dagar att det var en hemskt konstig kräksjuka som aldrig riktigt slår till. Bara kändes som jag skulle kräkas hela tiden men blev inte värre...
Det var vår lilla hoppsan, vårt tredje barn.
Denna gången så blödde jag ingenting men istället tog jag ut den för jag hoppas på en fyra. Vi fick våra tre på mindre än tre år och nu är de rätt stora och jag drömmer innerligt om att få en annan typ av bebistid när man inte var gravid stor del av tiden och dessutom så många blöjbarn. Jag älskar dem så men jag rekommenderar inte att planera sina barn så tätt som oss, det tär på relationen.
Sedan skulle jag verkligen uppskatta att finnas mera hemma för de stora, ta det lite lugnare än lämna, jobba, hämta, aktiviteter, äta, läxa, sova-livet man lever just nu. Man är väl lite knäpp kanske...
Har haft extremt mycket spottings nu. Är 9 dagar sedan jag fick mensen och med den inräknat så är det nu 15 dagar med spottings. BLÄ! Är nog skönt ändå att fått en tid och kolla upp sig. Sedan får vi se vad det kan bli med min defekta lutealfas...