• eagle87

Tempar/Fertility friend

Dagens... Fan kan de bara bli pos...

• eagle87

Är dagens starkare? Detta är typ över en veckas... Blir starkt sen svagt sen starkt. Dagens är högra hörnet överst...

• eagle87
    pugsnotdrugs skrev 2015-12-26 18:32:36 följande:
    Jag tycker dagens ser starkare ut:)
    Bra.... Hur mår du vännen? Tänkt på dej... Blöder du fortf??
  • eagle87
    pugsnotdrugs skrev 2015-12-27 08:07:59 följande:
    Jag blöder fortfarande, började blöda mkt klumpar o slem strax innan julafton men nu har det lugnat ner sig, tempen gick äntligen ner den 23e så då är väl hormonerna borta antar ja. Vill bara att allt ska återgå till normalt så vi kan försöka igen... Men man läser ju att det kan ta lång tid:/ hur länge blödde du? Hur mår du?
    Får typ flashbacks från mitt missfall när du berättar.. Hur va julen? Hmm jag blödde ca en vecka.. Inte så mkt dock.. Men fick MF mkt tidigare än dej.. Började blöda på äl+18.. Sen fick jag äl 18 dagar efter blödningen så fort... Sen mens 11 dagar efter den äl istället för 14 som min vanliga luteal fas.. Och är nu 30 dagar sen den mensen som varade i 9 hela dagar istället för 4..

Känner mig väldigt nere just nu att jag inte äns kan ägglossa O testerna blir starka/svaga varannan dag.... Känner bara att livet är skit O orättvist...
  • eagle87
    misslina skrev 2015-12-27 10:37:29 följande:
    Hmm jag förstår vad du menar! Jag har bara ett cb hemma, inga billigare. Ska klura om jag ska ta ett sådant. Kan jag ta ett sånt ikväll eller är det bättre att jag tar ett i morgon bitti?
    Sjuk mensvärk i alla fall.
    Ta ett test så fort som möjligt om du vill veta då hcg sjunker fort efter tidigt missfall.. Såhär var mitt test 2 dagar efter blödning.. Knappt synligt
  • eagle87
    Malin 845 skrev 2015-12-27 12:07:05 följande:
    Precis som vi alla andra vill må då ;)
    Har du typ ngn plan b om inte äl kommer? Typ provera.. Jag har en kur hemma vet inte om/när ja ska ta den...
  • eagle87

Allt taget i samma urin....

Så verkar ju inte vara fel på stickorna.. Utan på min kropp.. Ärligt va ska ja göra?

• eagle87
    pugsnotdrugs skrev 2015-12-27 14:22:10 följande:
    Jag har blött jättelänge. Skickar med min kalender där man kan se, spottings och blödningar. Att din mens var mkt längre gången efter missfall kan vara för att slemhinnorna hunnit byggas upp o mer alltså måste ut. Hur tidigt eller sent ett missfall än är så är det fruktansvärt. Försöker tänka att det var något fel på embryot o därför var det bra att det togs bort, för alla vill ju ha friska barn:)

Men det är pissjobbigt, och jag är så rädd att jag ska få vänta lika länge igen:/ ska också köra ältester denna månad o köpa fertilitetsglidmedel, gå all in igen. Hoppas din äl kommer snart, känns skumt att det går så upp o ner med dina tester, prova ta två stickor i samma urin? Kanske är nått med stickorna tänkte jag?
    Mm de jobbigt O blöda.. O typ första mensen efter miSsfallet känns som en Flashback av missfall...

Jag är också rädd att de aldrig kommer gå igen men försöker tänka att nu. Vet jag att jag kan bli gravid..

De bara så jobbigt att kroppen verkligen strular.. Jag tog 3 test nu i samma urin.. Bifogat bild..

Hur är din partner me hela missfalls situation?
  • eagle87

Blev så ledsen imorse... Helt öppen tapp igår O rikliga äl flytningar så tog ett cb imorse. Va såååå söker på att ja skulle få glad gubbe... Men nej rund ring.. Har typ alla äl symptom.. Svullen mage svårt O sova, finnar..

Svar på tråden Tempar/Fertility friend