• Reflexen

Tempar/Fertility friend

Men herre jisses.... riktigt låg nivå av en del av oss, som förhoppningsvis nu stannar i nån annan "trevligare" tråd! Så kan vi återgå till vår vanliga trevliga tråd nu!

• Reflexen

Allex: grafen ser fin ut, tråkigt att testet inte var lika fint! Det kan ju vara för nära äl för att visa nåt. Mina plus har inte kommit förrän tidigast äl+14 tror jag. Håller tummarna ett tag till

• Reflexen

Så svårt, Allex! Det känns väl som om din äl är rätt noterad i kurvan iaf, så ant dagar efter äl bör vara korrekt. Är din lutealfas ganska konstant?

Jag hade kanske inte vågat sluta på dag 14 om inga tecken på mens dykt upp... Men kan verkligen inte råda dig åt något håll.

Kram

• Reflexen

Secretly: hade också äggviteflytningar efter äl någon cykel. Tolkade det då som rester, det var inte så mycket som jag brukar ha innan äl. Tror jag skrev det i notisfältet ist för att slippa konstigheter med grafen.

• Reflexen

Välkommen gästen! Hinner inte svara nu, men ska svara mer senare!

Förstår hur du menar, Eagle. Hoppas det känns bättre snart och framför allt att det blir ett varaktigt plus! Kram

• Reflexen

Stor kram till er, Allex, Eagle och Loppan! Jag tänker på er och hoppas det vänder/löser sig/lyckas för er snart!

• Reflexen

Misslina: tycker inte alls att din graf ser konstig ut. Den hoppar ungefär så som mina brukar. Tror de menar när tempen hoppar mer, under coverline.

• Reflexen

Vet att det känns hårt och jobbigt nu, misslina o Eagle! Hoppas att ni snart hämtar er och orkar försöka ett tag till. Gör annars som flera sagt, ta en rejäl paus från tempningen och njut av julledigt och det som gör er glada i livet.

Förstår att det känns lite extra hårt den här månaden, Eagle, eftersom alla hela tiden säger att man så lätt blir gravid efter ett mf. Jag kände också mig extra nere när cykeln efter mf gick åt pipan. (Även om min dotter faktiskt blev till på cykel direkt efter mf! Har sen dess haft tre mf utan plus direkt )

Helt plötsligt, kanske när cykeln ser minst lovande ut ever, så kommer det där plusset som stannar!

Kram till er alla som kämpar så tappert!

• Reflexen

Ortiz: Jag hade också kortare lutealfas än normalt (ca 11-13 dgr). Jag har varit gravid fyra gånger senaste året, men inte en gång testat positivt innan eller på bim! Fick mina plus på äl+15 ungefär.

Håller tummarna för er alla!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend