• Reflexen

Tempar/Fertility friend

Stort grattis, Erla!

Visst är det lustigt att man blir gravid på de konstigaste kurvorna. Jag hade inte heller nån äl utsatt på den jag blev gravid på nu. I mer än ett år innan hade jag klockrena kurvor med tydlig äl.

• Reflexen

Lilaemma: höjningen är ju bättre senare men du har ju fyllt i fertila flytningar dag 18-21. Det är nog därför FF har satt äl på dag 19. Hur var flytningarna kring stora höjningen? Om de var krämiga så har nog FF rätt. Kan hända att de flyttar äl om du fyller i fertila flytningar där.

Kurvan ser dock väldigt lovande ut!

• Reflexen

Beklagar, Sajocawa! Hoppas det går snabbt att få plus igen!

Jag fick ma i v 12 förra året. Tempen började gå neråt efter ca 10 dgr. Äl kom på dag 18, normalt har jag äl på dag 14.

• Reflexen

Allex: ang vad att göra så tror jag på att hålla ut ett tag med progesteronkrämen. Du fick ju tips från en expert, så följ hennes råd några cykler till och ge kroppen en chans till att rätta till hormonerna. Förhoppningsvis behöver du inte vänta så länge

• Reflexen

Spännande Loppan!

Min kurva har varit ganska hoppig alla fyra gånger jag har plussat, så det behöver inte vara något dåligt med hoppig kurva!

• Reflexen

Jag håller mig i bakgrunden här och hoppas ikapp med er! Så spännande dagar nu, håller tummar o tår för plus för er alla!

• Reflexen

Hej Syoss!

Jag är också gravid, blev det nog ungefär samtidigt som du. har samma datumfundering jag.

Vad har du för bf? Jag har bf 21 mars om man utgår från äl-datumet i FF. Har fått bf 26 mars enl två ul (RUL nästa vecka, så kan ju ändras igen).

Du har visserligen en dip 6 dgr e äl, som möjligtvis skulle kunna vara äl. Men att plussa så fort som på äl+5 är ju inte troligt, så tror allt FF ha rätt!

Min graf är också ganska entydig:

Svar på tråden Tempar/Fertility friend