• Iskristall

Tempar/Fertility friend

Symetrical: Haha efter att ha kikat lite mer är min andra gissning att äl sätts ut som idag på dag 42 om det visar sig att du får en större tempökning i morgon som håller i sig

• Iskristall
    Symetrical skrev 2015-07-22 11:36:24 följande:
    Men tar ff inte alls hänsyn till typ flytningar och tappens läge? För isf borde den verkligen sätta ut äl på dag 41, tycker jag!
    Jo, det gör den nog! Men jag har ingen koll på tappen tex så jag har bara utgått i från det jag "kan" utefter tempen och mina egna ovetenskapliga erfarenheter  

Jag försökte fylla i tappen nån cykel, men jag vart bara ännu mer förvirrad så jag slutade med det. Nu försöker jag själv bara följa tappen lite med att känna när den är på väg att öppnas och sen när den är stängd igen, fyller inte i FF.

Jag hoppas och tror att vi iallafall får se en äl mellan dag 40-42. Det är bara att mysa på Symetrical!
  • Iskristall

Symetrical och allex: Ja äl borde infalla inom 48 timmar eller 48 timmar efter den positiva stickan symetrical fick. Så det borde väl bli dag 40, 41 eller 42.

Jg tror iallafall att kommer kunna fastslå ATT symetrical fått äl!

• Iskristall

Symetrical: Jag tror också på äl dag 41 nu I morgon borde FF sätta ut! Spännande att få följa dig i morgon med kurvan!

Jevana: Sopspöke! Haha ja, det var ju roligt ju! Hoppas du får ett fint streck om några dagar!

Allex: Åh så tråkigt med mensen Men inte ska du tänka på tempen som du tog så här på dagen, känns klart att den visar högt?!

• Iskristall
    jevana skrev 2015-07-23 14:00:20 följande:

Tack iskristall! Men skräcken är stor för att allt inte står rätt till heller denna gång då hcg inte verkar stiga som det ska :/ Hellre mens än ett till utomkveds kan man tycka.. Nå, man ska int ta ut sorger i förskott. 

Och det ser onekligen ut som att ÄL inträffat :) 

Varsegod! Jag hoppas verkligen att allt står rätt till! Kan se en svag, svag skugga på testet du la in bild på. Men har ingen aning om det är ett spök streck eller inte då jag inte har nån som helst erfarenhet av annat än helt negativa gravtest Så det får nån annan analysera
  • Iskristall
    Symetrical skrev 2015-07-23 16:51:25 följande:

Ser onekligen så ut! Om den skedde när ff tror, lyckades ni pricks in någe sex då?

Nope vi gjorde ju inte det Men jag är glad att jag fick äl spontant!

Allex: Ja, det är skönt att du sluppit spottings osv! Jippi! Men varför börjas det med munkpepparn efter 7dgr? Jag har för mig att jag åt det varje dag hela cykeln när jag testade.

Jevana: Kul att sambon såg också!
  • Iskristall

Jag vill också ha en grön linje! Den här månaden är redan körd och nästa tror jag också bli körd tyvärr Pga att sambon med största sannolikhet kommer opereras i augusti. Det kanske är bäst att jag ställer in mig på ett par månaders paus och återkommer när jag har nåt att komma med, med temp och kurvmässigt. Men jag kommer inte kunna slita mig från FL och alla härliga trådar!

• Iskristall
    jevana skrev 2015-07-26 06:34:22 följande:

Dagens test visade "inte gravid" så jag har gjort rätt i att inte hoppas för mycket, det blev ett MF igen. Så, jag antar att jag får bli kvar länge än..

Men då!? Skit också. Men det är inte för tidigt med just det testet??
  • Iskristall
    jevana skrev 2015-07-26 09:53:29 följande:

Cb digital borde vara 100% på bim, är nu bim+3

Aha bim +3 Ja, då borde det kanske vara säkert resultat. Man griper efter halmstrån

Kram
Svar på tråden Tempar/Fertility friend