Tempar/Fertility friend
Symetrical: Haha efter att ha kikat lite mer är min andra gissning att äl sätts ut som idag på dag 42 om det visar sig att du får en större tempökning i morgon som håller i sig
Symetrical: Haha efter att ha kikat lite mer är min andra gissning att äl sätts ut som idag på dag 42 om det visar sig att du får en större tempökning i morgon som håller i sig
Symetrical och allex: Ja äl borde infalla inom 48 timmar eller 48 timmar efter den positiva stickan symetrical fick. Så det borde väl bli dag 40, 41 eller 42.
Jg tror iallafall att kommer kunna fastslå ATT symetrical fått äl!
Symetrical: Jag tror också på äl dag 41 nu I morgon borde FF sätta ut! Spännande att få följa dig i morgon med kurvan!
Jevana: Sopspöke! Haha ja, det var ju roligt ju! Hoppas du får ett fint streck om några dagar!
Allex: Åh så tråkigt med mensen Men inte ska du tänka på tempen som du tog så här på dagen, känns klart att den visar högt?!
Jag börjar tro på att jag haft äl iallafall Detta är min kurva idag.
Tack iskristall! Men skräcken är stor för att allt inte står rätt till heller denna gång då hcg inte verkar stiga som det ska :/ Hellre mens än ett till utomkveds kan man tycka.. Nå, man ska int ta ut sorger i förskott.
Och det ser onekligen ut som att ÄL inträffat :)
Ser onekligen så ut! Om den skedde när ff tror, lyckades ni pricks in någe sex då?
Jag vill också ha en grön linje! Den här månaden är redan körd och nästa tror jag också bli körd tyvärr Pga att sambon med största sannolikhet kommer opereras i augusti. Det kanske är bäst att jag ställer in mig på ett par månaders paus och återkommer när jag har nåt att komma med, med temp och kurvmässigt. Men jag kommer inte kunna slita mig från FL och alla härliga trådar!
Dagens test visade "inte gravid" så jag har gjort rätt i att inte hoppas för mycket, det blev ett MF igen. Så, jag antar att jag får bli kvar länge än..
Cb digital borde vara 100% på bim, är nu bim+3