• Iskristall

Tempar/Fertility friend

Symetrical skrev 2015-07-19 18:55:37 följande:

Ah, jag blandade ihop dig med allex!

Tack ska du ha, raring! Fortfarande massa känningar, så får se hur temp och äl-test ser ut imorgon bitti.

Aha då förstår jag!

Ja nu får vi se i morgon. Jag är nyfiken pp min temp också.
  • Iskristall
    jevana skrev 2015-07-20 05:20:55 följande:

Min perfekta kurva förra månaden slutade i mens. Den här månaden ligger coverline 0,3 lägre än tidigare och höjningen mot slutet saknas. Vill ändå inte sluta hoppas.. 2 dagar kvar till Bim.

Inte sluta hoppas! Det ser ju bra ut Jevana! Håller tummarna.
  • Iskristall

Vad säger ni om denna?!?! Allt känns fortfarande lite tveksamt. Både lägre temp och coverline än tidigare månader.

• Iskristall

Hela min kurva är inte riktigt som vanligt. För det första brukar jag inte ligga riktigt så högt vid mensen. Men framför allt brukar jag inte ligga så lågt som jag gjort nu under första fasen. Coverline de senaste två månaderna har legat på 36,96 och nu på 36,76. Jag brukar ligga 37,0 och över efter äl...

Åh Symetrical gumman! Härligt med det positiva äl-stickan!

• Iskristall

Allex: Då får vi hålla tummarna för morgondagens testande då! Hihi

Ska ni iväg på nåt spännande äventyr?

• Iskristall

Välkommen Idilia och MissMaran!

Allex: Tycker din kurva ser bra ut. Jag skulle ta det som positivt för det ser ut som din temp stabiliserats och inte hoppar! Det känns som om det skulle vara bra iallafall

Min egen temp ökade med 0,1 grad i morse. Kanske har jag haft äl iallafall.

• Iskristall
    Idilia skrev 2015-07-21 14:51:47 följande:

Tack så mycket :) nu kommer jag iofs inte kunna tempa på några dagar för jag ska till London och glömde termometern hemma. Men det är ändå kul att hitta andra människor som tempar.

Ha så trevligt i London!
  • Iskristall
    MissMaran skrev 2015-07-21 18:25:59 följande:

Reflexen, Okey, ja det skulle väl inte förvåna om man är utan äl denna månad ????

Nej jag känner tyvärr inte av när jag har äl. Har tagit ältest denna månad men de sa/säger inte heller så mkt. Hade en liten färgstegring den 12/7 men inte lika stark som den ska vara enl beskrivningen.

Bara vänta och se vad som händer

Jag är/var också osäker på äl den här månaden. Fick som du en stegring på äl-testet men inte som helt positivt. Men nu verkar tempen visa på att äl skett iallafall. FF satt ut en streckad coverline och den äl som satts ut passar ju in med om jag skulle ha missat den positiva stickan där i anslutning till stegringen jag såg. Vad säger din temp?

Allex: Tyvärr vågar jag inte tro nånting Jag tror bara du får fortsätta vänta... Tummarna hålls!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend