Tempar/Fertility friend
Ah, jag blandade ihop dig med allex!
Tack ska du ha, raring! Fortfarande massa känningar, så får se hur temp och äl-test ser ut imorgon bitti.

Ja nu får vi se i morgon. Jag är nyfiken pp min temp också.
Ah, jag blandade ihop dig med allex!
Tack ska du ha, raring! Fortfarande massa känningar, så får se hur temp och äl-test ser ut imorgon bitti.
Min perfekta kurva förra månaden slutade i mens. Den här månaden ligger coverline 0,3 lägre än tidigare och höjningen mot slutet saknas. Vill ändå inte sluta hoppas.. 2 dagar kvar till Bim.
Vad säger ni om denna?!?! Allt känns fortfarande lite tveksamt. Både lägre temp och coverline än tidigare månader.
Hela min kurva är inte riktigt som vanligt. För det första brukar jag inte ligga riktigt så högt vid mensen. Men framför allt brukar jag inte ligga så lågt som jag gjort nu under första fasen. Coverline de senaste två månaderna har legat på 36,96 och nu på 36,76. Jag brukar ligga 37,0 och över efter äl...
Åh Symetrical gumman! Härligt med det positiva äl-stickan!
Tummarna hålls för dig också Allex!
Allex: Då får vi hålla tummarna för morgondagens testande då! Hihi
Ska ni iväg på nåt spännande äventyr?
Välkommen Idilia och MissMaran!
Allex: Tycker din kurva ser bra ut. Jag skulle ta det som positivt för det ser ut som din temp stabiliserats och inte hoppar! Det känns som om det skulle vara bra iallafall
Min egen temp ökade med 0,1 grad i morse. Kanske har jag haft äl iallafall.
Tack så mycket :) nu kommer jag iofs inte kunna tempa på några dagar för jag ska till London och glömde termometern hemma. Men det är ändå kul att hitta andra människor som tempar.
Reflexen, Okey, ja det skulle väl inte förvåna om man är utan äl denna månad ????
Nej jag känner tyvärr inte av när jag har äl. Har tagit ältest denna månad men de sa/säger inte heller så mkt. Hade en liten färgstegring den 12/7 men inte lika stark som den ska vara enl beskrivningen.
Bara vänta och se vad som händer
Symetrical: Jag tror eventuellt att FF i morgon kommer sätta ut äl på dag 40