• Zora

Tempar/Fertility friend

Dagens graf med sjunkande temperatur. Iof tempade jag en timme efter jag vaknat pga sjukt barn som inte ville somna om och bara låg och snurrade. Dessutom haft störs sömn hela natten. Iof var sömnen ännu mer störd natten innan så både dagens och gårdagens temperaturer är kanske inte helt ok..

• Zora
    happylife skrev 2016-08-29 08:05:03 följande:
    Hur lång lutealfas har du?

Hoppas den vänder uppåt imorn!
    14 dagar
  • Zora
    happylife skrev 2016-08-29 09:13:05 följande:

Då är det ju långt kvar
    Brukar din temp dippa så lång tid innan mens?

Min dippar i princip samma dag eller ev dagen innan mens.

Den sjunker ju inte till "mensnivå" innan mensen kommer, men jag kan ibland ha lite berg och dalbana mellan äl och mens. Ibland segar den sig också neråt för att när mensen kommer ha hamnat på "mensnivå"
  • Zora
    SecretlyMe skrev 2016-08-23 07:11:20 följande:

Jag har haft en utan tvekan konstig ägglossning. Mina fertila flytningar upphörde i helgen, men gårdagens temp tillsammans med dagens visar på ägglossning igår. Aldrig någonsin fått en så ordentlig tempökning, från 36.7-37.2! Helt orelaterat till gravidsymtom fick jag ont i brösten innan ägglossningen denna gång. De gör fortfarande ont, en såndär "petar man strålar det genom hela bröstet"-ont. Kan förstå om mim min kropp vill strula denna månad dock :-/

Hur går det för dig?
  • Zora
    misslina skrev 2016-08-30 07:06:21 följande:

Nya bilder. Är efter tiden men strecket ser likadant ut som inom testtiden.

Ser också ett streck! :D
  • Zora

Rätt så kört tyvärr :( Mensen lär komma imorgon eller på fredag. Det tråkiga är att nästa Äl är sambon bortrest så då är det kört! Efter det finns också en stor risk att han är borta.. Så himla trist!

• Zora
    misslina skrev 2016-08-31 05:39:54 följande:

Tog ett predicator early idag och det är positivt :) iiiiihhhhh. Även om det är svagt...

Känns helt ofattbart :):):):):). Och helt underbart!
    Blir ett digitalt i helgen på bim! Bara för att bekräfta.
    Nu kommer den nervösa väntan att detta lilla frö vill stanna kvar denna gång :)

Stort grattis!! :)
  • Zora

Jag tror jan är borta då iallafall.. Om inte Äl förskjuts lite.. Får hoppas på det

• Zora
    Loppan84 skrev 2016-08-31 07:56:43 följande:

Börja med rosenrot nu så kanske äl flyttar några dagar så ni hinner. Eller hur länge är han borta?

Han är borta 7 dagar och kommer hem sent 18/9. Äl bör ske 16-17/9 så är ju precis innan. Dock var Äl jättesent den här gången så kanske drar det ut lite nästa månad också. Är ju inte många dagar det handlar om
  • Zora
    happylife skrev 2016-08-31 07:01:02 följande:
    Dagens kurva. Äl har ju varit men är tveksam till att den verkligen var i lördags.. Kanske snarare i måndags eller vad tror ni som kan detta?
    Vad händer om du tar bort den osäkra temperaturen helt? Var sätter FF äl då?Annars skulle jag nog säga att det är troligt med söndag eller måndag eftersom du fortfarande har äggviteflytningar då.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend