Tempar/Fertility friend
Dagens kurva. Det närmar sig Bim...
Dagens kurva. Det närmar sig Bim...
Godmorgon! Jag som inte skulle testa förrän efter Bim tog ett test imorse på Äl +13 och det är positivt!!!! Jag är så skakis
Skulle ju lägga med kurvan också
Tack snälla ni!!! Hoppas verkligen det blir fler plus i tråden snart! Håller alla tummar
Grattis Zora :))))
Jag behöver lite hjälp att analysera min kurva..
1. Varför vill inte FF sätta ut äl? Jag är dock rätt säker på dag 19 (21/).
2. Varför kommer inte mensen? Tempen störtdök igårmorse, men nu börjar den stiga igen. Vad KAN detta bero på om man utesluter graviditet?
3. Är det någon som haft en liknande kurva och varit gravid?
Ringarna är ofärgade då jag tempar mellan 5-7 på morgonen.
Snälla hjälp? :(
Tänkte att jag kan lägga in mina "gravidkurvor" om någon är intresserad av att se hur det sett ut för mig.
Första kurvan är från min första graviditet.
Här är kurvan från nuvarande graviditeten.
Som jämförelse lägger jag in en där jag inte var gravid. Här kan man ganska tydligt se att det inte går att utläsa om man är gravid tidigare än efter beräknad mens egentligen. Här höll sig tempen hög för att sedan störtdyka (såklart får man ju ändå förhoppningar när den håller sig hög länge)
Jag skulle säga att om tempen är fortsatt hög 15-16 dagar efter bekräftad Äl (FF satt ut och gärna i kombination med Äl test eller andra säkra tecken) så är man troligtvis gravid, om man normalt har en luthealfas på 14-15 dagar. Är den längre måste man lägga på några dagar.