Tempar/Fertility friend
Malin - tyvärr ser jag inget på testet :-/
Tänkte bara hoppa in och berätta läget. Jag och sambon har det väldigt stramt nu. Jag har varit för inne i barnverkstan med ältest, temp, familjeliv, blogg och instagram. Vi umgås och pratar knappt längre. I förrgår eskalerade det och vi började fundera på om vi ens ska fortsätta tillsammans.
Vi pratade om det hela igår, och vi har bestämt oss för att avboka den privata utredningen och ta en lång paus från barnverkstan, så att vi kan hitta tillbaka till varandra igen. Jag ska leta mig ett nytt jobb så att jag får komma ut och göra saker, träffa nya människor, få in en egen inkomst och så att vi kan börja göra mer saker tillsammans förutom att sitta i soffan hela helgerna.
Så jag kommer, tyvärr, försöka hoppa ur från familjeliv helt. Jag kommer fortsätta med min blogg, men jag behöver skala av vissa delar som har med graviditet att göra.
Jag vet att jag sagt det förr, men nu är det definitivt. Jag kommer inte hänga här inne mer. Jag önskar er alla ett jättestort lycka till! Massor av kärlek till er alla <3 (Ni når mig på bloggen och ni får jättegärna höra av er där så jag kan fortsätta ha kontakt med er). Massor av pussar & kramar!