Tempar/Fertility friend
Ja jag har ju PCO så kan vara så att äl inte var när jag trodde :/. Borde ju fått mensen i så fall :/
Ja väldigt konstigt :(
Ja jag har ju PCO så kan vara så att äl inte var när jag trodde :/. Borde ju fått mensen i så fall :/
Ja väldigt konstigt :(
Idag var min temp lika låg som igår (35,9). Äl idag då kanske? Ska ta ältest i eftermiddag för att se om det bleknat mer sedan igår. Tog ett på kvällen igår som var blekare än det jag tog tidigt på eftermiddagen så det bådar ju gott i alla fall :P stabil och fin kurva denna cykel i jämförelse med de senaste tre kurvorna (Y)
Ja mycket möjligt med äl idag :). Hoppas äl testet är blekare så du vet att ägget släppt :). Håller tummarna för dig :)
Kanske läge att göra som Malin och testa inositol..!? Verkar ju funkat för hennes äl.
Hmm undrar om det inte är som för mig att inte kroppen vill ägglossa. Testa inositol!! :)
Tänkte bara uppdatera lite angående mina konstiga äl-test. Fick ytterligare ett svagt idag efter två starka igår. Har fortfarande äl-känningar i vänster äggstock och har haft en släng av PMS under helgen (kan bero på att jag är irriterad över att kroppen velar så förbannat). Tempen gick upp 0,3 grader i morse men så var jag ju också uppe 2:30 inatt för att katterna härjade. Sov ca 3h innan jag vaknade och tog tempen så discardade den för att se hur tempen ser ut i morgon. Struntar i äl-test nu för jag blir bara irriterad över att inte kunna tolka resultaten.
Var de testen du tog positiva igår? Rekommenderar starkt att du försöker med munkpeppar eller rosenrot för att kicka igång äl :).
Tempen är fortfarande stabil. Hade nästan hoppats på att tempen störtdök ner och mens så man slipper bli besviken..
Låter vettigt att du bara går på tempen nu! Dock tror jag absolut att du kan lita på dagens temp, ifall den är tagen vanlig tid, även om du bara sovit 3 timmar emellan. Jag sov aldrig mer än 2-3 timmar i streck innan jag tempade och den gav ändå ett adekvat resultat.
Kan du inte lägga upp grafen och testerna?