Tempar/Fertility friend
Pugs: Du tror inte du hade äl cd28 då? Då skulle du ha ca 13 dgr lutealfas nu OM mensen dyker upp.
Pugs: Du tror inte du hade äl cd28 då? Då skulle du ha ca 13 dgr lutealfas nu OM mensen dyker upp.
Allex: Jag tror du närmar dig äl!
Pugs: Håller tummarna så att mensen inte dyker upp!
Allex: Nu kommer strax äl. Hoppad ni myst på
Allex: FF sätter ut äl när man haft tre höga tempar påföljande dagar efter äl. Så det tar ett par dagar innan man kan se.
Pugs: Fortsätter hålla tummarna!
Symetrical: Spännande! Tummar hålls här med!
Hur är det med datumen nu för alla. Har jag prickat någorlunda rätt här...och har jag fått med alla? :
eagle87 --> bim 16/7
Symetrical --> bim 13/7
Pugs --> bim 13/7
Allex --> bim 23/7
Iskristall--> bim 28/7-29/7
Reflexen -->??
Aniroma --> ??
Grattis Aniroma! Har du några symtom? Och var det nåt som gjorde att du trodde på graviditet den här gången?
Vi håller tummarna Reflexen!
Pugs: Nej, vad tråkigt! Lider med dig, vet ju precis vad du går igenom. Stor Kram
Men som sagt, hoppet är ju det sista som överger en sägs det ju. Så man får nya krafter varje månad. Men självklart kan och får man ta paus och ladda batterierna igen! Det ska komma bebisar till oss alla på ena eller andra sättet! Förresten jag är också på min 24:e månad med tempning
Pugs en godisbutik! Åh så härligt! Nu blev jag ju så nyfiken, vart då?
Allex: Jag känner så väl igen det där med ömma bröstvårtor, drabbar mig varje gång efter äl. Kanske nån månad jag inte känt det bara. Nu håller vi tummarna!
Håller tummarna för testet i morgonbitti Symetrical!