• ensamärstark

Tempar/Fertility friend

Är det normalt stt tempen hoppar såhär efter missfall?

Det är ju första gången jag tempar så jag har ju ingen aning men jag tycker min ser så hoppig ut :/

• ensamärstark
    tempnörden skrev 2017-11-24 09:00:24 följande:

Vet inte om bilden kom med?

Men vad är detta, varför går min temp upp och upp, är jag på väg att bli sjuk?

Är frusen av mig på kvällen, tänk om det är feber ändå :(

Jag som tänkte att detta var nåt bra!

Nu blev jag deppig.

Jag är jätteny på detta men är det inte positivt att tempen höjs efter äl?
  • ensamärstark

Nu idag satte FF ut min ägglossning efter missfallet. Bara väntans tider nu. Kan man verkligen ha sådan tur stt man blir gravid 3 gånger på raken? Har det hänt någon. Jag har ju fått två missfall på två månader typ..

vi har prickat in bra iaf :)

• ensamärstark
    ensamärstark skrev 2017-11-26 18:53:43 följande:

Nu idag satte FF ut min ägglossning efter missfallet. Bara väntans tider nu. Kan man verkligen ha sådan tur stt man blir gravid 3 gånger på raken? Har det hänt någon. Jag har ju fått två missfall på två månader typ..

vi har prickat in bra iaf :)

Så glömde jag bilden :)

• ensamärstark

Idag fick jag en tempdipp. Detta är min första månad med tempning och jag tycker ju det är jätteintressant men jag kan ju så lite om o tyda vad som är bra eller

Dåligt!

Är det dåligt med

Tempdipp såhär efter ägglossning? Är det dör att vi hade sex igår? Kan sex störa eventuell fästning för ägget?

• ensamärstark
    Mimipig skrev 2017-11-29 13:40:01 följande:

Nej, sexet ska inte störa. Och tempdipp behöver inte betyda något så ta det lugnt och se tiden an, det är för tidigt för att dra några slutsatser. Dessutom verkar du ha tagit senast tempen vid annat klockslag än de andra, det påverkar tempen.

Tack snälla för att du svarar :)

Ja tyvärr blir jag ofta väckt eller vaknar tidigt vissa morgnar :( imorse vaknade jag vid 05. Annars brukar jag ta mellan 05.30 - 06.00

Jag vet att jag borde tagga ner o ta det lugnt, men jag kan inte rå för mig själv :)
  • ensamärstark

Alltså veckan går så sakta!! Det här tempandet o analyserandet av varje morgontemp som jag inte ens kan gör mig knäpp. Blir man lugnare sen? Haha!

Såhär såg det ut idag iaf!

Jag tycker den ser väldig hoppig ut om jag jämför med andras

• ensamärstark

Ser ni något? Kunde inte låta bli stt testa!

Är ju bara på äl+9

Jag tycker verkligen jag ser något.

Bilderna är tagna efter ca 2-3minuter

• ensamärstark
    Milou3 skrev 2017-12-02 09:08:39 följande:

Absolut! :)

Det där är svagt positivt!

Herregud!! Jag kan inte fatta det.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend