• ensamärstark

Tempar/Fertility friend

Allex skrev 2016-03-21 16:02:13 följande:

Håller med SecretlyMe, låter som progesteronbrist. Jag har smörjt med progesteronkräm och lyckades minska spottings rejält. Efter många månaders test av dos fick jag till det och blev sen gravid.

Tack för tipset! Jag har som sagt aldrig fått spottings såhär tidigt förr. Kan tidigare ha kommit en eller två dagar innan mens. Hur vet man hur stor dos så det blir rätt?
  • ensamärstark
    Malin 845 skrev 2016-03-25 10:58:28 följande:
    Vi får hålla tummarna nu att de kanske är något
    Vi får se :). Tempen är ju hög men man vågar knappt hoppas..[/quote]Jag håller alla tummar o tår att det är något Malin!! :)
  • ensamärstark
    Malin 845 skrev 2016-03-25 12:20:59 följande:
    Jag håller alla tummar o tår att det är något Malin!! :)
    Tack :). Mensen lyser med sin frånvaro också! Trodde den skulle komma igår men inget alls.
    Samt att det högg till några gånger ordentligt i morse i underlivet. Vi får se vad som händer :).[/quote]Gud så spännande. Min mens ska komma imorgon! Men haft spottings (lätta) sedan ÄL+6 så tror ändå mensen kommer. Den kommer alltid på morgon/förmiddagen så ska testa imorgon bitti tänkte jag :)
  • ensamärstark
    Malin 845 skrev 2016-03-25 16:02:43 följande:
    Gud så spännande. Min mens ska komma imorgon! Men haft spottings (lätta) sedan ÄL+6 så tror ändå mensen kommer. Den kommer alltid på morgon/förmiddagen så ska testa imorgon bitti tänkte jag :)
    Har du haft spottings så många dagar? Vad tar du för test imorgon? :) håller tummarna för dig!! :)[/quote]Ja, fast idag av någon anledning har jag ej haft någon spotting alls ännu iaf..
    Jag trodde jag hade stickor kvar den billiga tester men det var visst bara ägglossningatester.. Sen har jag ett CB plus o två digital
  • ensamärstark
    Malin 845 skrev 2016-03-25 17:54:31 följande:
    Ja, fast idag av någon anledning har jag ej haft någon spotting alls ännu iaf..
    Jag trodde jag hade stickor kvar den billiga tester men det var visst bara ägglossningatester.. Sen har jag ett CB plus o två digital
    Du kanske ska köpa något annat test då? Eller avvakta? De testerna kanske inte kan ge utslag imorgon.[/quote]Med det är ju på BIM? Då borde det väl synas?
  • ensamärstark
    Malin 845 skrev 2016-03-26 11:43:51 följande:
    Fan också :(. Du tog aldrig test i morse?
    Nej det kändes onödigt eftersom mensen kom vid morgonkissen :/
  • ensamärstark

Hej tjejer! Jag håller mig i bakgrunden här men läser här inne flera gånger per dag!

Jag hade ÄL igår, vi hade sex i förrgår (ganska torrt på den fronten nu på grund av olika anledningar)

Men idag har jag kräkts massor så har väl förlikat mig med det faktum att jag åkt på magsjukan!

Kanske är dum fråga men kan magsjukan sabba vårat försök denna månad?

• ensamärstark
    Erla skrev 2016-04-15 18:48:55 följande:

Har för mig att det är bra att vara lite sjuk :P kroppen har liksom annat att bekämpa än den främmande kropp som ett befruktat ägg innebär. Har inte hört att magsjuka eller någon annan tillfällig sjukdom skulle påverka. Håller tummarna för er nu :)

Vad skönt! Tack för svar! Hopps att vårat 20:e försök har tur med sig här nu
  • ensamärstark
    Malin 845 skrev 2016-04-24 09:41:45 följande:

Cd 9 nu och tänkte ta en äl sticka för att kolla läget :). Antagligen visar det inget men man kan ju hoppas :).

Jag hoppas så mycket för er nu! :) här går vi i väntans tider på BIM! Är på ÄL +10 idag. Och jag som alltid har massor av symtom efter ÄL känner ingenting alls! Har inga ömma bröst, ingen molvärk, nada!! Vet inte om jag ska ta det som bra eller dåligt! Har ett CB hemma som jag funderar på o ta imorgon bitit, eller om jag ska vänta på mina billiga stickor som kommer antagligen på tisdag?
Svar på tråden Tempar/Fertility friend