Tempar/Fertility friend
Håller med SecretlyMe, låter som progesteronbrist. Jag har smörjt med progesteronkräm och lyckades minska spottings rejält. Efter många månaders test av dos fick jag till det och blev sen gravid.
Håller med SecretlyMe, låter som progesteronbrist. Jag har smörjt med progesteronkräm och lyckades minska spottings rejält. Efter många månaders test av dos fick jag till det och blev sen gravid.
Här kom mensen på klockslaget.. Nu är vi upp i försök nummer 20
Hej tjejer! Jag håller mig i bakgrunden här men läser här inne flera gånger per dag!
Jag hade ÄL igår, vi hade sex i förrgår (ganska torrt på den fronten nu på grund av olika anledningar)
Men idag har jag kräkts massor så har väl förlikat mig med det faktum att jag åkt på magsjukan!
Kanske är dum fråga men kan magsjukan sabba vårat försök denna månad?
Har för mig att det är bra att vara lite sjuk :P kroppen har liksom annat att bekämpa än den främmande kropp som ett befruktat ägg innebär. Har inte hört att magsjuka eller någon annan tillfällig sjukdom skulle påverka. Håller tummarna för er nu :)
Cd 9 nu och tänkte ta en äl sticka för att kolla läget :). Antagligen visar det inget men man kan ju hoppas :).