• Zora

Tempar/Fertility friend

AnnC skrev 2014-12-03 11:00:55 följande:

Så här ser det ut hos mig idag, tempen tog jag en kvart senare än igår.

Om inte detta är en implantationsdip så...

Tog ett test idag som är negativt men jag överanalyserar ju och kanske kanske anar jag något. Får ta ett till imorgon!

Men om det nu var en implantationsdip så är det kanske inte konstigt det inte visar nåt än.

Spännande! Håller tummarna att det var en implantationsdipp
  • Zora
    Minxy skrev 2014-12-05 06:29:34 följande:

Dagens kurva:

phpy11CmU81922.jpg

Ser bra ut :)
  • Zora
    Bella06 skrev 2014-12-05 07:53:13 följande:

Här steg tempen idag - så nu vågar jag tro på att det kanske blev ÄL ändå! smile1.gif
    Ska bli spännande att se vilken dag FF sätter ut...
    ? (¯`°?.¸ ? Elias 060910 ? .?°`°?. ? Maja 091121 ?¸.?°´¯) ?
    Ja det ser absolut ut som det blev Äl, spännande att se vilken dag som sätts
  • Zora
    AnnC skrev 2014-12-05 09:26:31 följande:

Köpte ett RFSU testa tidigt test när jag var i affären förut. Den visar ju jättetydligt plus! Och mina skitstickor svagt men plus. Vågar ändå inte bli alltför glad! phpcim0Ur54832.jpg

Det där är ju ett plus!!!! Grattis!!
  • Zora

Min kurva. Enl FF Äl +9 men jag tror fortfarande på senare Äl, så kanske Äl +7

• Zora

Idag ändrade FF Äl dagen. Nu ser det ut mer som det borde tycker jag.

• Zora
    stjärnasomärdin skrev 2014-12-06 14:01:36 följande:

Verkar inte som det blev någon ägglossning den här månaden heller :( Ägglossningstest fullt utslag onsdag och på torsdag åter negativt...ingen som helst tempökning ännu... Suck... phpBnKJF351293.jpg

Vad skumt. Använder du vanliga stickor eller digitala test? (Inte för att det spelar någon roll iof) får se hur din temp är imorgon. Äl kan ju vara idag så vi får hoppas på tempökning imorgon
  • Zora
    stjärnasomärdin skrev 2014-12-06 16:48:58 följande:

Men om sticken var negativ i torsdags borde det väl innebära att ÄL redan bör ha skett innan dess i det fall den skedde? Eller tänker jag fel då? Kan ju vara så att det aldrig blev någon ÄL efter det positiva testet och att det kommer en ny chans. Fortsätter att testa och tempar varje morgon. Använder vanliga stickor!

Fast äl sker väl ca 12-48 h efter första pos testet (beror väl på vilka tester man använder) och man kan väl inte se på stickorna när ägget släppt? Det trodde inte jag att man kunde iallafall. Jag kör CB digital och i deras instruktioner står det att man inte ska testa mer efter att man fått pos.

Men det kan absolut vara så att det inte blev någon äl nu utan att den kommer senare eller inte alls. Hoppas du får tempstegringen snart
  • Zora
    Pyret 85 skrev 2014-12-09 05:23:36 följande:

Temphöjning med 0.1 grad. Kan det vara så att man haft ÄL iaf? Sen tar jag ju inte tempen exakt samma tid varje dag heller eftersom jag är nattkissare så håller jag mig tills jag vaknar och det inte går längre, då tempar jag, och jag börjar jobb olika tider också.

Jag tror nog du kan ha haft Äl ändå. Just eftersom du tempar på lite oregelbundna tider så är det ju inte säkert att din graf blir helt rättvisande. Det måste du ha i åtanke när du analyserar din graf.
  • Zora

Snobi:

Jag håller med reflexen. Pos äl test idag betyder ju med största sannolikhet äl imorgon eller i övermorgon, så det skulle ju snarare bli en ganska bra tajming

Svar på tråden Tempar/Fertility friend