• eagle87

Tempar/Fertility friend

Åh enligt ff har jag bf 25/5 om jag e gravid nu. Jag fyller 29 28/5 vore världens bästa födelsedagspresent....

• eagle87
    Allex skrev 2015-09-13 08:44:39 följande:
    Åh! Det hade ju vart fantastiskt! Hoppas det blir så!

Enligt ff har jag bim den 20/9. Du då? Jag tog ett graviditetstest nu på morgonen, det var negativt. Är bara på dag 8 efter äl, men det var ett testa tidigt test. Nu har jag bara ett kvar. Får försöka hålla på mig....minst till fredag iallafall. Om jag nu inte får spottings innan smile4.gif
    Ahaa trodde vi va närmare varandra i cykeln.
    Jag är på Äl+11 O har bim 16/9...

Inga symptom direkt

Ja de absolut för tidigt O testa för dej hehe
    Jah e så rädd för neg test sp testar aldrig.
  • eagle87
    pugsnotdrugs skrev 2015-09-14 07:24:41 följande:

phpgEGopA40835.jpg

Tänkte bara komma in o visa upp mig. Går o väntar på äl. Dag 33 nu... Har iaf ställt oss i kö för fertilitetsutredning nu. Någon som har koll på ungefärliga väntetider?

Hej trodde ni gjort utredning O du hade testat Pergo?
  • eagle87
    Allex skrev 2015-09-14 09:29:56 följande:
    Hur går det för dig? 2dgr kvar till bim nu. Symptom?

Jag trodde oxå vi hade närmare bimdatum. Jag trodde först att min bim var den 18/9, men FF tror 20/9......
    Nope inga symptom alls så tror inte 15 försöket blev ngt. Fattar inhe hur länge man sja orka hålla på
  • eagle87
    Allex skrev 2015-09-15 08:07:32 följande:

Nu känns det som jag skriver heeela tiden.

Nyss hittade jag rosa sekret:'(

Faaaan da :((

Jag tempar ju inte denna cykel men jag tänkte att jag skulle testa idag bim-1 för de ju min temp sjunker men den va fortf hög hmm. Äl+13. Aja har haft cyklar då tempen inte sjunker förräns äl+14
  • eagle87
    Allex skrev 2015-09-15 08:48:36 följande:
    Lycka till med testet!
    Kommer nog inte testa förräns bim
    +2 eller 3. Jag tror ff har satt ut äl en dag tidigare Drf tempen var hög idag har mens symptom du vet kliande
  • eagle87

Kopierar här vad jag skrev i min gamla bim tråd

Uppdatering om mig: tempen sjönk igår O bruna spottings O mensvärk nu så även detta försök misslyckat. Vi står ju i kö för ivf och har tid runt april. Men jag vill lyckas naturligt innan men orkar liksom inte med samma skit varje månad vitaminer äl test tempa. Secretly du frågade om jag testat hemma metoder ja jag har testat allt typ bisolvon rosenrot bidrottninsgele andra vitaminer agnus castus sperm meets egg plan u name it.

Vi har iaf bokat in en konsultation på Englands bästa fertilitets klinik zita west clinic för second opinion då vi just nu blivit stämplade som oförklarligt barnlösa
    De 8/10 så längtar dit O hoppas på mer svar

• eagle87
    Norrlandstjejen skrev 2015-09-21 08:42:58 följande:
    Men stackare...det kommer att få jättebra!

Själv har tant röd dykt upp. Usch aldrig blivit så ledsen...vi fick till det så bra, massor av gånger och under ledighet. Men icke!! Varför?!?!
    Kände samma denna gång när jag fick mens. Vi var oxå på semester O låg Massor. Man fattar bara inte varför. Hur länge har ni försökt?
  • eagle87

Måste bara skriva av mig.. Fick reda på av mamma idag att min syster mans bror fru e gravid. Jag känner henne ganska bra O e glad för hennes skull. De som såra mig är både hon O min syster undanhållit de från mig i ett par månader för hon ville inte göra mig ledsen O strö salt i såren. Men de känns typ värre att höra de från ngn annan O veta att de ljugit. Jag O min syster har till O me pratat om henne flera ggr O jämför henne me mig O varje gång jag hittar ngt bli gravid tips vitamin etc har Jag visat de ändå har de inte sagt ngt. Såg även fram emot att få den första kusinen till min syster son, få ärva alla hans fina baby saker etc men de kommer ju inte hända nu :( massa tårar idag. Berätta till mamma hur jag kände O hon tyckte bara jag var en avundsjuk knäpp människa...

Svar på tråden Tempar/Fertility friend