Allex skrev 2015-08-11 09:34:47 följande:
Ja, det är en fråga jag ställer mig, varför måste det vara så svårt!? Ioförsig så har jag antagligen oddsen emot mig eftersom jag är 41.... men....
Jag försöker ialla fall... och det är svårt att komma över all hopp som man har varje månad som bara krasar. Men man måste vara stark, eller måste och måste, man har ju inget val liksom. Allt hänger på hur mycket man vill det. Vill man så orkar man även om det är tungt. Du är stark eagle87 - du fixar det - eller hur

En viktig sak är att prata om det, så att man inte sitter med alla tankar själv. Det är därför du ska skriva av dig här. UT med det!
Men ge inte upp än, även om du känner dina vanliga pmssymptom. PMS symptom kan ju vara andra symptom - kom ihåg det.
Var stark! Du fixar det

Åh va fint svar.
Är de här andra barnet?
De känns som man lär känna sin kropp såväl att man vet när allt är som vanligt liksom.
Låg hård tapp, pms humör, molvärk, etc.
Ja önskar bara att om man visste varför de inte tar sig. 8 försök kvar till ivf. Känns som en evighet.
Min man syster son fyller 1 första sept. Tror jag berättar tidigare att han ställde in våran Turkiet resa för att kunna delta på födelsedagen. Jag har redan så sjukt ångest. Vi försökte när hon blev gravid O nu fyller han 1 O vi har inhe kommit nånstans. O se min man me honom hela dagen. Höra hennes kommentarer O va helt utfryst hela dagen. Vet inte vad jag ska göra.