-
Har också tid hos gyn nästa vecka. Lite knepigt med amningen för dig men hoppas du kan få nån hjälp!Irlais skrev 2015-01-17 17:01:49 följande:Har tid hos gyn nästa vecka så hoppas hen tar det på allvar och kan hjälpa till :) annars är det väl bara att vänta tills bebis slutar amma... Kan ta en evighet ;)
-
hondendär345 skrev 2015-01-19 22:30:40 följande:
Jag fick min "mens" igår, så får börja om igen.
-
Här tog allt en ny vändning, antagligen har jag inte haft progesteron problem utan det verkar som jag kan vänta mig en ny diagnos det närmsta som gör att jag har lättare att få missfall. Förstår öht inte att jag lyckats få en helt frisk dotter tidigare!
-
Usch ja... Proverna tyder på antifosfolipidsyndrom men måste ta om de 12 veckor efter första testet för att få det bekräftat. Men this is it, det är relaterat med min andra diagnos som jag nyligen fick...Iskristall skrev 2015-01-20 18:38:54 följande:Oj, vad är det för diagnos? Men du ser, ändå har du en helt frisk dotter så då går det att få ett syskon. Även om ni måste vara lite extra starka på vägen dit!
-
Vet faktiskt inte hur vi ska göra, mår bara illa av allt..Iskristall skrev 2015-01-20 20:16:13 följande:Nu har jag läst på. Uj, låter jobbigt det där om det är antifosfolidsyndrom. Men har du annan diagnos kan det ju vara troligt. Men jag hoppas att ditt andra prov inte visar på det! Hur gör ni nu då? Avvaktar bebisverkstan eller? Kram!
-
Kanske en nidblödning?Petto 83 skrev 2015-01-28 08:30:42 följande:
Blev lite fundersam i går. Var då på ÄL+8 och upptäckte rosa flytningar vid toabesök och tappen var väldigt låg. Kan inte minnas att jag haft så tidigare. Brukar ni andra få det?
-
Jag har haft det en av fyra gånger Håller tummarna!Petto 83 skrev 2015-01-29 13:22:15 följande:Aha, har aldrig haft det tidigare vad jag vet :) Men nån gång ska ju vara första.
-
Alltså jag blir tokig på mina dippar efter äl. Blir bara värre och värre
-
-
Använder progesteronkräm denna månaden för att spara på vaggisarna. Det är ju inte lika starkt så det verkar inte ge effekt. Åh jag vet inte. Läkarna går väl inte så mycket på temp. Vet inte hur mycket man ska gå efter tempen själv men det här har ju verkligen varit varje månad sen september.
Ska ju börja med fragminsprutor nu med pga antikropparna men man vill ju veta att allt annat funkar ok också annars tar man ju sprutorna i onödan ändå!