Tempar/Fertility friend
Åh vad trist Zora!
Nu ska vi fokusera på att flytta nästa helg och sedan antar jag att det tar någon vecka att komma iordning. Sen ska det väl förhoppningsvis närma sig Äl igen.
Åh vad trist Zora!
Jag vet men anledningen till att jag testade var för att jag hade testat med clearblue i 10 dagar och endast fått ringar och när de tog slut så testade jag med billiga testers på eftermiddagen och var lite chockad över att det var två lika starka test. Hade läst nånstans att själva teststräcker även kan bli starkare än kontrollstrecket så därav testade jag igen dagen efter och det var likadant som dagen innan. Tänkte mer på tempen, förra cykeln tempade jag bara några dagar innan bim och då låg tempen på 37.1-37.3 så denna månad känns det som att ägget inte ens har släppt med tanke på låg temp.. Ah, många tankar i huvudet! Tack för ditt svar :)
Bestämde ju oss för att vänta tills i vår.. Men ägglissningen kom då tidigare än beräknat.. :)
Om ja tar bort flytningar så flyttas äl....
Blir inte klok på denna månad. Nu har ff satt ut äl-dagen men fertilitetmonitorn säger fortfarande hög och har gjort sedan dagen efter ff äl-dag. Hade strul med den så jag han inte testa innan... Vad tror ni, har ff satt ut fel el är monitorn knas?
Här är min kurva nu, har varit bortrest o förmodligen så är det kört denna månad. Trodde jag hade äl igår pga äggvitefl. Men FF tycker det var i lördags. Har förstått att spermier kan leva i mer än 72h men hur troligt är det?
Skulle ni valt äl där FF satt det?
Kan ngt temp proffs läsa ut ngt av denna?
Jag undrar vad ni tycker, vi försöker ha sex varannan dag och senast hade vi igår. Igår och idag fick jag negativa ÄL-test men idag lite äggvite flytningar, ska vi ha sex idag igen eller satsa på imorgon för optimala spermier?
Hej kan detta vara en implantations dipp??