Tempar/Fertility friend
Testade negativt imorse. ÄL + 10. Så det kommer nog bli ett försök nummer 19 för oss. Nu ska jag inte testa något mer förens BIM om inte mensen kommer då
Testade negativt imorse. ÄL + 10. Så det kommer nog bli ett försök nummer 19 för oss. Nu ska jag inte testa något mer förens BIM om inte mensen kommer då
Aha blandar ihop. Men ser onekligen bra ut - nu känner jag inte till de testerna men tycker det ser för rött ut för att va spök? Du som ser det i verkligheten vad är det för färg på strecket. Tror du är preggers :)
Jag såg ditt test med, det ser ju positivt ut :) jag pendlar mellan att använda appen och webläsaren o det är bara web som jag ser allas bilder så man missar lätt många!
Jag får försöka ha is i magen några dagar. BIM på onsdag, så testar väl då eller på torsdag
Kram!
Erla - jag ser på ditt test och önskar dig grattis och lycka till. Kram
Vågar mig på ett försiktigt grattis! Hoppas på starkare imorgon :)
Hej igen.
Hoppet började byggas upp och när jag kände en molande värk i magen tänkte jag att de är väl lika bra att ta ett test och "bita i de sura äpplet" och förhoppningsvis kommer mensen strax efter det.
Men trots att de är efter bim är de inte tydligt. Vågar jag lita på detta eller är de fel på testet? (Obs vaknade 5 och kissade sen tog jag testet vid 10.30 för höll på att kissa på mig)
Grattis längtar88!! Va kul!! :)
Erla, jag tyckte jag såg på ditt! Spännande! :)
Vågar mig på ett gratti till både längtar88 och Erla!
Shot vad plussen trillar in!
Finns det någon här som förstår sig på min temp denna månad? För jag gör det verkligen inte.. Enligt kalendrar och symtom så var äl i torsdags, men varför är tempen så himla hoppig? Har det inte ens släppt något ägg denna månad? Har tempat med någon timmes skillnad men det brukar inte göra såhär stora skillnader i min temp..
Okej, tack så mycket! :) Tror du att äl har skett eller att det aldrig släppte något ägg? Hoppas så mycket denna månaden eftersom vi gjort insemination, så det vore så jäkla typiskt om det inte ens har släppt något ägg..