Tempar/Fertility friend
Hur kan bilderna se otydligare ut i fl än i mobilen? Haha.
Ursäkta spam. Ska bara se hur den här bilden blir i fl.
Hur kan bilderna se otydligare ut i fl än i mobilen? Haha.
Ursäkta spam. Ska bara se hur den här bilden blir i fl.
En till fråga som dök upp här idag. Satte in hur tappen kändes idag och då tog FF bort äl som den satte ut igår. Frågan lyder då som så; hur känns era tappar dagen innan BIM? Hade enligt FF, igår, BIM imorgon, men eftersom äl togs bort så...
Vad har ni för tankar kring denna graf? Tar jag bort dagens tapp sätts äl ut på cd28. Misstänker att FF vill placera äl runt cd33-34.
Okej, nu blir jag ju nyfiken! FF satte ut äl imorse igen, på cd28. Det innebär att jag har BIM IDAG!!! Har en lutealfas på 8 dagar (har haft det alla cykler jag tempat). Ingen mens i sikte och ingen mensvärk. Enda jag känner av är ömma bröst sedan äl+4, vilket jag även hade då jag var gravid sist. Hoppas att det är gravidflytet som varit här inne det senaste, och inte stress på jobbet :)
Har du ett test hemma? Ser ju lovande ut:)
Tänkte kolla hur ni hanterar en sak jag själv tycker är ganska jobbig. Har en kompis som har en son på 6 månader. Han är världens sötaste och är hur underbart som helst att hålla i honom och busa med honom.
Problemet är att min kompis har nu börjat tjata om vi försöker även om jag säger att vi inte skyddar oss (då borde man förstå?). och får frågan varje sms eller varje gång vi umgås om jag är gravid. Jag försöker säga: det kommer när det kommer. Men ändå så pushar hon och säger att det hade varit kul om hennes son fått min och min sambos barn som kompis. Det hade det ju! Men känns jobbigt att bli bombarderad med frågor och höra tjatet :/. Nån annan som får höra liknande av personer som har barn?
Ja det gör min släkt med. Mamma sa senast förra veckan: undrar om man får fler barnbarn..? Min syster har sagt många gånger: ja man blir väl aldrig moster. Osv. Många kommentarer.. Är tröttsamt! Jag och sambon har varit ihop i 3 år snart så är nu de "förväntar" sig att jag blir på smällen ;)
Ja det är tröttsamt. Vill bara säga: hallå vi försöker ju! Men då blir det bara jobbigt framöver tror jag. De blir nog ännu mer nyfikna då! Ja många tror väl att det är så lätt.
Hörde från min syster igår att det tog dem två år innan de fick sin son. Hon kanske också kämpade med äl tester, ingen mens och sånt också utan att jag visste om det. Mamma tjatade massa på henne då med..
Tror ni jag får något utslag om jag testar på äl+10? Har enormt ömma bröst och är även lätt illamående idag så känns onödigt att vänta nästan.