Tempar/Fertility friend
Samma här. Gott nytt år! Nya tag 2015 :)
Samma här. Gott nytt år! Nya tag 2015 :)
Japp, har dessutom feber så känner mig rätt ynklig haha.. Jaja inte mycket man kan göra. Får hoppas vi plussar nu i början av 2015 :) kram
Så mycket kurvor och förhoppningar hos många i tråden nu. Säger lycka till till alla så jag inte blandar ihop er!
Ztarduzt: Har tyvärr inte så mycket till kommentar än, suck vad jobbigt för dig. Förstår inte vad din kropp gör. Är du kanske en sk låghormonare som får utslag sent? Eller hade du äl senare? Eller inte alls? Kan tyvärr inte hjälpa dig Kram
Tycker absolut det ser ut som om du haft äl Reflexen. Hoppas det kommer plus!
Irlais: Du har äl idag eller i morgon. Äl bekräftas när tempen stiger. Tempdipp kan komma dagen före eller dagen då äl sker, för att sedan stiga när äl varit.
Tack för svar. Är det omöjligt att få dipp precis efter äl? Hade känningar hela dagen igår, inget alls idag, och idag är äl-testet svagare också. Tror inte mannen orkar ha sex idag också, annars hade det ju inte spelat någon roll ;)
Nu har FF satt ut ett streckat kors i min kurva om att jag skulle haft äl cd8 nån dag efter avslutad tablettbehandling, detta stämmer verkligen inte. Vet nån här om jag kan ta bort ett streckat kors i min kurva som FF satt ut HELT fel?
AnnC: Jo det kommer ändras när tempen går ner. Men jag blir bara irriterad att det står fel haha
Jag kanske inte har berättat i den här tråden att jag äter letrozole...många trådar blir det att hålla reda på.