• Iskristall

Tempar/Fertility friend

Zora: Bara att den går uppåt måste ju vara bra. Hoppas fortfarande på implantationsdipp!

• Iskristall

Hondendär: FF sätter äl med streckat om den inte har fler parametrar att gå på som ett positivt äl-test tex tillsammans med tempen och äl ssekretet. Men äl kan definitivt ha skett där FF satt ut streckat ändå

• Iskristall

Hallå där. Jag ser min kurva i inlägget ovanför som Brennda skrivit. Och Schatz81 ser sin...mycket märkligt det här haha

• Iskristall

Brennda som jag ser de ( för nu ser jag din kurva ) så bör äl varit torsdags el fredag. Äl brukar komma samma dag eller dagen efter första positiva äl-testet. Det sägs ju att man inte ska fortsätta testa efter första positiva dock

• Iskristall

Marrann: När tänker du att du haft äl? Jag kan inte riktigt utläsa det från din kurva? Hur långa cykler brukar du ha?

• Iskristall

Marrann: Det är väldigt svårt utan att de alla tempar i det här fallet känner jag. Som jag ser det nu, kan jag tyvärr inte se nån äl. Kanske dag 31 då dina tempar stabiliserat sig och inte hoppar så mycket efter, men de är ju ändå låga i jämnförelse? Sen tänker jag på ditt positiva (det gröna plusset på dag 15) Tog du ett positivt äl-test där?

• Iskristall

Idag fick jag tempdipp och positiv äl-sticka Nu väntar jag på post äl höjningen i tempen och sen är det bara att börja vänta på BIM igen...

Svar på tråden Tempar/Fertility friend