• Iskristall

Tempar/Fertility friend

Eagle87: Om din temp stiger i morgon kan du haft äl igår fredag! Det ser ut som det kan vara så.

• Iskristall
    Ztarduzt skrev 2014-12-20 17:12:59 följande:

Sjunker tempen dagen man har äl för att sedan gå upp igen? :) 

Man kan få en tempsäkning vid äl, men det är ju inget som måste ske! Det finns många om och men i det här med tempning haha
  • Iskristall

Whattha: Hur kort lutealfas har du? Enligt kurvan du postade borde väl bim vara om 5-6 dagar?

• Iskristall
    whattha skrev 2014-12-22 15:58:06 följande:

Förra månaden var den 8 eller 10 dagar så väldigt kort:/ men förra månaden var cykeln 43 dagar lång också och denna verkar ju vara kortare. Jag vet inte vad jag ska tro, Är förvirrad, och appen ändrar dag hela tiden :P

Äter du pergotime? Det borde ju göra cykeln/kurvan är så pass klar att det inte blir frågetecken. Fungerar pergo för dig? Har du fått kolla med ultraljud eller blodprov?
  • Iskristall

Det ser mycket stabilt ut Mira! Streckad linje innebär nödvändigtvis inte att äl inte varit utan bara att FF inte har mer än bara tempen att gå på. Hade du fyllt i positivt äl-test eller fertiltsekret hade strecket blivit heldraget.

Lycka till och god jul!

• Iskristall
    Ztarduzt skrev 2014-12-26 02:38:54 följande:

Idag är det 7 dagar efter äl. Är jag konstig som vill ha liiiten liten blödning? ^^

Haha nä då, det tycker inte jag. Jag är på dag 10 efter äl idag och har också kollat efter nån liten, liten blödning. Skulle jag få det så skulle jag hoppas och tro att det var en liten nidblödning. Har aldrig haft det och aldrig heller varit gravid. Så om jag fick det skulle jag tro att det vore annorlunda och ta det som ett positivt tecken!
  • Iskristall

Min temp tog skutt neråt idag. Ser att mensen är på väg genom tempen Blev inget för mig denna månad heller med andra ord, nu är det bara att vänta på mensen.

• Iskristall
    eagle87 skrev 2014-12-29 13:44:15 följande:

Hur mycket gick den ner?

Oj visst glömt att svara. Hittills gått ner 0,3 grader. Gått ner till den nivå jag brukar ha när jag får mens

Skickar ett krya på er till er som är sjuka! Kram
  • Iskristall
    eagle87 skrev 2014-12-29 13:44:15 följande:

Hur mycket gick den ner?

Oj visst glömt att svara. Hittills gått ner 0,3 grader. Gått ner till den nivå jag brukar ha när jag får mens

Skickar ett krya på er till er som är sjuka! Kram
Svar på tråden Tempar/Fertility friend