Tempar/Fertility friend
Ja har tid imorn för första gången på fertilitets kliniken. Så nervös o förväntansfull. Hoppas jag får pergotime.
Ja har tid imorn för första gången på fertilitets kliniken. Så nervös o förväntansfull. Hoppas jag får pergotime.
Men vad irriterad jag blir på ff-appen! Den kräver mig på nåt j-la password, som jag inte kommer ihåg...
Går säkert att återställa, har problem m den mailen, bara... Ska se om det funkar fick iaf hög temp för tredje dagen, så bestämmer att jag hade ÄL i måndags som jag trodde.
Synd, AnnC!
Vad härligt med bra känsla, Blackpeach! Mysigt med weekend!
Hurra: ff verkar funka igen!! utan att jag behövde återställa! Vore ju jättetråkigt om jag förlorade all info sen typ ett år!
Louise: tycker oxå att den ser okej ut, stabiliseras nog nu.
Mavidyz:
Knepig kurva!
Förstår att du är fundersam. Om du noterar sekretet också, så får ff lite mer att gå på o kan då (förhoppningsvis) sätta ut ÄL säkrare.
Har du kontaktat gyn för att fråga om lång cykel?
Alltså.. Jag har i princip inget sekret alls... Det lilla som ibland finns är alltid lika :/
Funderar på att börja försöka känna på livmodertappen, det finns ju också så man kan fylla i i FF!
När jag ringde dit sa de bara att de gör undersökning när vi försökt ett år och bara som par. Min man vill gärna försöka mer på egen hand, men inte så mkt till försök utan ÄL :(
Snobi: jag tycker din kurva ser jättefin ut. Tror ÄL är rätt markerad eftersom du har noterat både tester, sekret o temp.
Min kurva brukar också hoppa i början, tror det är ganska vanligt.
Venne: har också märkt att ff är kinkigt ang tiden. Mina kurvor har alltid ofyllda ringar, utan att det blir konstigt.
Louisep: ser bra ut! Fortsätter höjningen så får du nog ÄL markerad dag 15. Dag 14 ser ju ut som ÄL eftersom det stiger efter det, men förmodligen blir ÄL dagen efter eftersom du inte fick krysset markerat idag redan.
De tre höga temparna dag 11-13 kan ställa till det om inte tempen höjs mkt till imorgon. Nån månad har jag discardat tempar som de, för att se vad det för med ÄL-krysset.
Orkar inte med detta. Tempen har inte höjts mer än 36.2. Fattar ingenting. :(
Är de försent att ha sex när man har äl dipp??