• AnnC

Tempar/Fertility friend

Ja hade jag inte äl testat så hade jag nog också trott dag 15 men nu tror jag det var dag 17 även för att jag alltid plussat äl+10 även om det så klart kan vara olika vid olika graviditeter. Men jag förstår vad du menar med dippen där!

• AnnC

Amerigo: de som inte är ifyllda betyder att du tagit tempen på en annan tid än du brukar.

• AnnC

Jag väntar på min mens nu då mina test blivit svagare och igår fick jag inte gravid på digitalt så tidigt missfall antagligen... Vill bara det ska blöda ut nu så vi kan göra nya försök..

• AnnC

Cage1981 ser ut som du kan ha äl idag så ligg på man har ju äl 12-48 timmar EFTER positivt äl test

• AnnC

För mig brukar det variera lite och det är helt normalt att det gör det tror jag
    Har också precis fått mf, tror blödningen är på g... (Tog positiva tester som nu blivit negativa) får hoppas vi plussar snabbt igen!

• AnnC
    Amerigo skrev 2014-11-09 15:49:54 följande:

Skulle behöva svar på en fråga och hoppas någon här vet svaret :)

När man vaknar upp och ser att man fått en dipp i temperatur ("ägglossningsdippen"). Har ägget redan släppt eller ska det släppas under dagen?

Fast jag måste säga att det inte är alltid som ägget släpper den dagen som den stora dippen är, utan tempen kan sen smyghöjas lite innan den stora höjningen som bekräftar äl. Så är det för mig iaf
  • AnnC

Det är östrogennivån som ökar före själva äl det är det som orsakar dippen!

• AnnC
    cage1981 skrev 2014-11-14 09:07:27 följande:

Någon som vet hur det är med tempen och spottings? Fick lite igår och idag på morgonen men tempen är fortfarande hög.. :/

Kan inte va nidblödning då?
  • AnnC

Jag har nästan alltid äl samma dag som positivt äl test eller dagen efter. Men inte denna gången tydligen! Får bli ikväll igen

• AnnC
    eagle87 skrev 2014-11-23 14:21:02 följande:

Fick igår kväll typ som elektriska stötar runt blygbenet o undre delen av magen, samma hände 6 imorse. Gjorde jätteont... Har aldrig haft?? php5huhTS06007.jpg

Skulle du likna det som att få lite kramp i ljumsken? Så brukar jag få när jag är gravid håller tummar för dig!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend