• Belinday

Tempar/Fertility friend

Hej allihopa jag är helt ny här men har följt mängder av olika forums grupper här ett bra tag nu. Är ny med att tempa och även med att använda FF appen. Har inga barn sedan tidigare. Undrar vad ni säger om min första tempkurva ? Är det kört denna gången med?

• Belinday
    lilaemma skrev 2017-09-28 04:25:55 följande:

Kört är det först när mensen kommer (och ibland ibte ens då..) men tyvärr ser ju tempdroppen väldigt mycket ut som mens på ingång...

Tack så mycket för ditt svar ????. Idag gick tempen upp till 36.86 konstigt nog , trodde den skulle fortsätta hålla sig låg när man ska få mens? Vilket ja bör få imon el lördag.
  • Belinday
    lilaemma skrev 2017-09-28 09:52:47 följande:

Då ändrar jag min tolkning. Tror att din äl var två dagar senare - dippen en implantationsdipp och nu går tempen upp för att du är gravid! Håller tummarna!

För jag använder mig av Ägglossning test och fick max den 15/9 samt den 16/9 den 17 /9 var testet negativt igen. Men det kanske är som du tror endå . Gjorde ett clear blue early i onsdags morgon . Jag har förstått att dessa e duktiga på att visa spök. Både jag och min man kunde se ett väldigt svagt streck men det gick inte ens att få de på bild så antar det är negativt test endå.
  • Belinday
    lilaemma skrev 2017-09-28 16:19:33 följande:

Äl kommer ju 24-48 h efter positivt utslag och din höjning var ju större två dar senare...

Då får ja hålla tummarna då helt enkelt att några simmare klart sig fram tills dess. Hoppas det blir nått. Tack för dina svar .
  • Belinday

Ska passa på att fråga er. När ska man egentligen ha samlag för att öka chanserna att bli gravid ? För nu när ja har använt mig av Ägglossnings test de senaste månaderna har vi haft samlag dagen innan Pos, samma dag som Pos och ända fram tills de är negativt igen vilket brukar bli 3-4 dagar i rad då från neg till pos o från pos till neg igen. Är detta fel tänkt kanske ?

• Belinday
    lilaemma skrev 2017-10-02 06:28:19 följande:

Nu är jag glad! Ska inte tempa mer och inte testa igen förrän om en vecka! :D

Härligt att se , Grattis äntligen !
  • Belinday
    lilaemma skrev 2017-10-04 05:31:15 följande:

Skulle ju inte tempa mer... Gillar inte vad jag ser...

Är ju inte så duktig på sånt här men så länge den ej är under strecket är väl det ingen fara ? Hoppas verkligen att det inte är nån fara o att de kommer gå bra .
Svar på tråden Tempar/Fertility friend