Missfall vecka 21, någon mer?
meelis skrev 2014-03-29 03:28:13 följande:
jag är ny här men av samma smärta som du sökt mig hit. förlorade för en månad sen min son i vecka 22. av ingen anledning han mådde bra innan men hjärtat hade bara stannat. jag är djupt ledsen men jag hAR Ändå fförsökt att gå vidare för mina två barns skull. men är nu så rädd o osäker på min kropp rädd att flrlora nästa graviditet. men även en enorm tomhet inom mig som skriker efter en ny graviditet. har nyss haft första mensen efter förlossningen- o har de hänt någon här att de lyckats på första försöket. vill bli gravid så hemskt gärna igen.Jag beklagar så hemskt mycket att ni förlorat er son! Det skulle kunna vara jag som skrev det där. Känns nästan kusligt! Jag förlorade min i v. 22 för drygt två år sedan, hade också två barn sen innan. Allt såg bra ut på UL, några veckor senare kände jag att något var fel, han rörde inte sig som han hade gjort innan. Var inne och fick lyssna på hjärtljuden, allt lät bra. Dagen efter var sista dagen jag kände att han rörde sig. Konstaterades någon dag senare att han dött, bara sådär, utan anledning. Minns också att min kropp och själ skrek efter en ny graviditet och bebis. Vi började försöka en månad efter förlossningen, men det tog 8-9 månader innan jag blev gravid igen. Hade innan dess blivit gravid på i princip första försöket. Vet inte varför det tog tid, bara slumpen eller att jag mådde så dåligt psykiskt. Hoppas verkligen att du blir gravid igen och att du snart får hålla en ny liten bebis i famnen! Livet blir bättre! Jag vet att det låter som en klyscha, men du kommer att må bättre! Kram till dig och all ni andra i tråden, berätta gärna hur det går för er!