• Hmpf

Vad tycker ni om den här förskolan (filosofiska)?

Jag försöker bilda mig en uppfattning om den här förskolan men får inget grepp om den. Vi har blivit erbjudna plats här utbölingen vi sökt det. Jag har pratat med ägaren och fick känslan av att han inte besvarade frågor jag ställde. Jag frågade bland annat vad barnen gör om dagarna vilket besvarades med något helt annat. Han betonade i stället hur bra de var och hit mycket beröm de hade fått, nästan som om han var telefonförsäljare och försökte lura mig en usel försäkring. Kan ni snälla hjälpa mig? Jag får någon form av sektkänsla i mellan åt?! www.forskolanfilosofiska.se/forskolanfilosofiska/extern/vision.htm

• Svar på tråden Vad tycker ni om den här förskolan (filosofiska)?
  • Hmpf
    Hmpf skrev 2013-12-06 23:40:42 följande:
    Jag försöker bilda mig en uppfattning om den här förskolan men får inget grepp om den. Vi har blivit erbjudna plats här utbölingen vi sökt det. Jag har pratat med ägaren och fick känslan av att han inte besvarade frågor jag ställde. Jag frågade bland annat vad barnen gör om dagarna vilket besvarades med något helt annat. Han betonade i stället hur bra de var och hit mycket beröm de hade fått, nästan som om han var telefonförsäljare och försökte lura mig en usel försäkring. Kan ni snälla hjälpa mig? Jag får någon form av sektkänsla i mellan åt?! www.forskolanfilosofiska.se/forskolanfilosofi...

Ursäkta min stavning. För snabb på telefonen!
  • Hmpf
    LyckligaLina skrev 2013-12-07 03:47:12 följande:
    Kan du göra studiebesök? Öppet hus? Kan personalen ge praktiska exempel på hur deras 4 hörnstenar tar sig uttryck i verkligheten?

Vi planerar för ett besök i nästa vecka och jag har tänkt ställa frågor då. Det känns bara så underligt på något vis, kan inte riktigt beskriva det.
Svar på tråden Vad tycker ni om den här förskolan (filosofiska)?