• moruri

Min dotter fick allvarlig hjärnskakning på förskolan

Men herregud :o!!!!
    Att de inte ringer en ambulans på en gång om hon ligger och skakar och spyr???? Jag hade varit flyförbannad som förälder!!!!

• moruri

Som många sagt innan är det självklart att olyckor händer, men i det här fallet känns det så uppenbart att de brist i sitt handlande, även om ditt barn är 5år så att falla från 2 meter höjd och slå i huvudet i asfalt???? Sedan är barnet "borta" och spyr, nej fyfan, blir bara mer arg när jag läser, jag hade definitivt inte känt mig trygg i att lämna mitt barn i denna personals händer igen. Självklart skulle man ringt ambulans på en gång och efter det ringt och underrätta er i vad som hänt.

• moruri

Jag skulle aldrig lämna mitt barn där igen, speciellt inte då de inte vill ta något som helst ansvar för vad som hände!

• moruri

Hammarhajen: är du lite efterbliven eller? Ungen spydde och ville bara ligga ner efteråt, det är väl för fan självklart att man ringer ambulans då, ingen snack om saken, ber till gudarna att det inte kommer jobba folk som dig på mina barns förskolor!!!

• moruri

Tobbe: jaha och? Då borde de ringa ambulans också????

Nyfikna72: eh ja? Olyckor händer, frågan är vad som görs när väl olyckan är framme??????

• moruri

Hammarhajen: för att jag blir direkt upprörd att människor som du jobbar inom förskola. Upprepar mig, hoppas till gudarna att det inte är någonstans mina barn kommer gå i framtiden.

Tobby: jaha? Och det var såklart förskolepersonalen som ställde diagnosen allvarlig hjärnskakning? De har ju inget som helst med saken att göra. Ett barn faller från hög höjd, slår i bakhuvudet och spyr och vill ligga ner, tar man inte det allvarligt hoppas jag verkligen inte man skaffar barn själv. Blir seriöst rädd för er människor i tråden som inte ser detta som en allvarlig situation.

• moruri

1,5m är högt om man landar på huvudet, speciellt om det är asfalt.

Självklart ska man alltid ta det säkra före det
    Osäkra, speciellt om det handlar om barn!

• moruri

Men vad är det du inte verkar fatta hammarhajen? Det är ju just för att det är svårt att bedöma skador som de skulle ha ringt en ambulans på en gång. De är förskolepersonal, inte läkare, därför skulle de ringt ambulans. Att folk är idioter och empatilösa ja? Tycker man att ts eller andra här överdriver, ja då tycker jag att man är en idiot!

Svar på tråden Min dotter fick allvarlig hjärnskakning på förskolan