Anonym (Här med.) skrev 2013-12-11 11:19:34 följande:
Jag tror inte att kräkningar är några komplikationer, däremot ska man alltid uppsöka gyn om man får feber och illaluktande flytningar eller ont i "tjejmagen".
(alltså värre än mensvärkssmärtor)
Ta tempen och skulle det vara hög feber så skulle i alla fall jag vända mig till gyn, för säkerhetsskull.
Jag blödde rikligt i en vecka, nu börjar det klinga av så sakteliga, kommer fortsatt små små koagler till och från, trådigt "slem" och blödningen är betydligt mindre.
Tänkte försöka ringa privatgyn för att se så allt är borta inom kort, då de inte alls villa erbjuda mig en efterkontroll på gyn när jag ringde dem igår.. Suck =(
Fick 39 i Temp igår. Blev att åka in. Men proverna visade ej bakteriell infektion och allt var ute. Så det var ngt virus. 1177 tyckte jag skulle in när tempen kom och jag inte kräktes mer utan illamåendet kommit vågor. Blir sjukskriven imorn, ledig fre. Bad chefen berätta idag då det som sagt pratas en del när man än borta. Vet ej vad jag skulle "hittat på" om man varit borta i 1,5 v.
Aja. Får väl vara snackis fram till jul;). Känner att jag mentalt kommit tillbaka. Mår ej dåligt på det alls på samma sett längre.