Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Tillväxtultraljud v 40, erfarenheter?

Var hos BM  idag och har samma SF mått idag som vid två tidigare mätningar, dvs tre st lika (36) Det går då en remiss för T-Ul... NU börjar jag ju såklart fundera på vad det kan vara, varör man gör det etc etc. Tänker på förlite fostervatten dåligt flöde i navelsträngen osv osv..
    Har bf 7/12 så TUL kommer ju bli efter bf, men man brukar få tid inom en vecka.

Erfarenheter?
    Kunskaper?
    HUr pass stämde uppskattad storlek på bebisen med verkigheten??

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Svar på tråden Tillväxtultraljud v 40, erfarenheter?
  • MissKaos

Puff
    ingen?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Puffar igen!

• MissKaos
    gnuttenn skrev 2013-12-06 16:47:51 följande:
    Har ingen egen erfarenhet, men har bekandta som har varit på tul, och då har allt sett bra ut. När har du tid?

Har bara f¨ått bekräftelse från sjukhuset att remissen har kommit fram. BM skickade den i onsdags när jag var där, hon trodde att jag skulle få tid ganska snabbt..
    Med sonen gjorde dom typ t-ul men det var som rutin vid överburenhet så det var ju ngt helt annat.
Svar på tråden Tillväxtultraljud v 40, erfarenheter?