Inlägg från: Anonym (danni) |Visa alla inlägg
  • Anonym (danni)

Du som endast har söner men längtade efter en dotter - hur gick du vidare?

pojkar är sämre än flickor och inte alls lika roliga , det är bara att inse det och kämpa för att övertala mannen att skaffa barn tills man får en flicka. 

• Anonym (danni)
    Anonym (Japp) skrev 2013-11-29 13:27:44 följande:
    Bandet mellan mor och dotter är oslagbart, man möts på plan som inte är möjligt om man har söner. Så är det och dom som påstår motsatsen ljuger för att orka med det faktum att dom aldrig kommer få uppleva det.
  • Anonym (danni)

jag och mina vänner har ofta lekträff med barnen.
    de har alla  flickor så när jag är där får min son leka själv eller
    sitta hos nån av de andra mammorna så jag får umgås med deras fantastiska döttrar ! 
    då märker man verkligen hur mycket roligare det är med flickor ! 

• Anonym (danni)
    Anonym (Grabbar) skrev 2013-11-29 17:39:32 följande:

Du är ju inte riktigt klok, du glömmer att pojkar har den mest fördelaktiga egenskapen.... att kunna ståkissa! Sån jäkla orättvisa det är för mig som själv alltid varit pojkflicka! Hur förklarar du för dina döttrar att de alltid kommer att få hålla sig medan grabbarna står och pissar som diabetessjuka hundar i varje hörn och buske!?
    haha du skulle komma på en fördel med pojkar och det bästa du kunde komma på var att de kan stå och kissa ? 
  • Anonym (danni)
    Anonym (Eh?) skrev 2013-11-30 23:15:47 följande:
    Hahahahahaha, det här är ju det sämsta svar jag nånsin läst!
    håller med ... nu har man tydligen inte bara oturen att bara fått pojkar utan man är ful också. 
  • Anonym (danni)
    fridlyst skrev 2013-12-01 12:38:42 följande:
    Känner igen detta! Jag har två högerhänta barn och jag hade såklart önskat ett vänsterhänt barn så att jag fick en blandad barnaskara. Jag kommer inte få fler barn så det här är en jättestor sorg. Får massor med kommentarer om detta, alla tycker synd om mig och jag kommer aldrig kunna bonda till dessa barn som jag skulle kunna till ett vänsterhänt barn. Jag kan säga så här att jag , nej, jag har inte gått vidare, livet blev verkligen inte som tänkt. Mina barn kan verkligen inte vika servetter ordentligt och dessutom är de inte lika intelligenta som jag :(
    jasså du saknar alltså empati. trevligt. 
Svar på tråden Du som endast har söner men längtade efter en dotter - hur gick du vidare?