Du som endast har söner men längtade efter en dotter - hur gick du vidare?
Precis. Många kvinnor vill ha döttrar men precis lika många män vill ha söner. Det tänker oftast inte de manshatande flickmammorna på.
Jag har 2 söner och min syster har 3. Så våra föräldrar blev mormor och morfar till 5 små killar. Min pappa tycker det är superkul. Han hade säkert velat haft en son men fick ingen. Han tar igen det nu med 5 vilda små grabbar. Kollar jag i släkten på sambons sida finns det 7 grabbar till och alla är i någorlunda nära ålder så dom har jättekul när dom leker.
Du kommer få det kanonkul med 3 grabbar TS.
Jag har 2 söner och om jag får en tredje skulle jag vilja ha en lillebror men det är ju för att jag har så mycket glädje av mina söner och vill ha syskon som är tighta genom hela livet och jag tror chansen är lite större bland samkönade syskon. Skulle det bli en tjej så är det lika välkommet men ända sedan jag var 15 har jag på något sätt sett mig i framtiden omgiven av söner. Jag har inte en aning om varför egentligen. Skulle jag få en tjej skulle hon få tuffa killkläder och jag skulle nog uppfostra henne lite grabbigt. Om hon inte visade sig vara en liten prinsessa som bara vill ha rosa, då skulle jag få acceptera det också.