Inlägg från: Anonym (Japp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Japp)

Du som endast har söner men längtade efter en dotter - hur gick du vidare?

Bandet mellan mor och dotter är oslagbart, man möts på plan som inte är möjligt om man har söner. Så är det och dom som påstår motsatsen ljuger för att orka med det faktum att dom aldrig kommer få uppleva det.

• Anonym (Japp)
    Errol Flynn skrev 2013-11-29 13:30:33 följande:

Jag har tjejkompisar som brutit helt med sina mammor av olika orsaker. Jag själv var pappagris när jag var liten. Och är det fortfarande. Min bästa kompis var också pappas flicka och har inte särskilt mycket till övers för sin mamma. Din kommentar var bara larvig.
    I vuxen ålder ja, inte så konstigt eftersom man då väljer att gå sin egen väg men när barnet är mindre, jättehäftigt och känslomässigt underbart.
  • Anonym (Japp)
    Errol Flynn skrev 2013-11-29 13:34:36 följande:

Ja du får väl vara så inskränkt om du tror det
    Tack gärna!
  • Anonym (Japp)
    Anonym (x) skrev 2013-11-29 13:46:53 följande:

Vilket svammel! Hört uttrycket "pappas flicka" nån gång. Man är inte automatiskt tight med sin mamma. Jag och min son är så tighta man kan bli. Skulle vi vara tightare skulle han få krypa upp i livmodern igen.

Älskar att svamla precis som alla ni andra på FL.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (x) skrev 2013-11-29 13:52:55 följande:

Jag är själv dotter och jag kan inte se någon sanning i dina påståenden. Jag och min mamma har aldrig haft nåt magiskt band som du snackar om.
    Jag har det med min mamma och med min egen dotter. Bara för att du inte upplevt det innebär det ju inte att det inte existera.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (jobbigt) skrev 2013-11-29 13:57:10 följande:
    Problemet är ju att du i bla inlägg #16 skriver som att det är det enda som existerar, och alla som inte håller med är dumma i huvudet. Lite skrattretande.

Du har söner förstår jag?
  • Anonym (Japp)
    Anonym (x) skrev 2013-11-29 14:00:53 följande:

Eller bara barn kanske? Inte en snippa eller snopp på två ben?
    Det var som jag misstänkte alltså, en bitter pojk-mamma.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (x) skrev 2013-11-29 14:03:10 följande:

Nä. Jag tror du är en bitter flickmamma vars sambo ville ha en liten gosse
    Gud bevare mig väl, har en skitjobbig bonusson som jag skulle kunna sälja på Blocket närsom så nej tack, pappan har så det räcker och blir över.
Svar på tråden Du som endast har söner men längtade efter en dotter - hur gick du vidare?