Hur erfaren/rutinerad är du? För kvinnor!
10/10 = Väldigt erfaren
5/10 Normal
1/10 = Tråkig
10/10 = Väldigt erfaren
5/10 Normal
1/10 = Tråkig
0/10 Men jag är 15, har en kille som jag har sex med, dock har jag aldrig fått orgasm :(
7/10 , erfaren är jag väl, men detta är med samma kille! Då kanske det inte räknas?
För små bröst för tuttknull och har aldrig provat att bara suga en kille till sprut.
Vart vill ts med detta
Rätt svar är väl en definitionsfråga..... jag fick två "rätt" och är alltså heltrist, men min man brukar säja att det bästa med mej i sängen är att jag är pigg på det mesta. Men det är ju ingen större ide att göra sånt som ingen av oss tänder på.
Jag kan ge honom orgasm utan händer tex, men så när jag inte har bundna händer så är det rätt meningslöst att köra utan händer, varför skulle det vara " mer erfaret" eller ""mer rutinerat" än att smeka honom samtidigt.....?
Konstiga frågor.
0 av 10. Och jag är gay.
0/10 = IG.
8/10... mao normal
20 sexpartners? Och torka röven kan gubben göra med vanligt papper... Jikes Möjligtvis att jag kan badda honom med våtservetter, jag har ju ändå vanan från mina två barn men va fan... Slicka rent bajset vägrar jag.
7/10 bitches
0/10 Men jag är 15, har en kille som jag har sex med, dock har jag aldrig fått orgasm :(
7/10, men att ska det krävas att man slickar mannen i analen? Kinky yes men hygienaspekten går inte att förbise.. Ett finger eller dildo skulle inte röra mig i ryggen, men att slicka? Urs! O_o
Måste väl va en smaksak ?? Fast va gör man om man inte kan sova!!? Jo dumma test
Ett ovanligt dumt test. Bara för att min flickvän vet vad hon vill och har skinn näsan nog att säga ifrån är hon knappast oerfaren.
Måste väl va en smaksak ?? Fast va gör man om man inte kan sova!!? Jo dumma test
Ja jätte trögt sen sitter man å gör det ändå.... Ga
0/10, 18 år haha!
7/10
Jag är lite för tävlingsinriktad för sådant här, började genast tänka på hur jag ska ta mig upp till 10/10.