Hur erfaren/rutinerad är du? För kvinnor!
10/10 = Väldigt erfaren
5/10 Normal
1/10 = Tråkig
10/10 = Väldigt erfaren
5/10 Normal
1/10 = Tråkig
Hahahah vilka frågor! De har ju ingenting med hur erfaren/rutinerad man är.
Jag fick 5/10 och då är jag ändå man... Om jag bara börjar spruta mig själv i ansiktet och svälja satsen så skulle jag ligga på 7 av 10....knulla bröst frekvent ytterligare en poäng, men måste erkänna att jag tycker det är lite tonårsvarning på bröstknull....
Missan!! Häng inte läpp nu...jag är säker på att du också kan öka din ranking genom några mindre förändringar av dina vanor.
Fan, bara 6 av 10.
Är det nån länk som inte syns i min mobil, eller vad? Det är kul med test men jag ser inga frågor? Självskattning?
Jag fick 5/10 och då är jag ändå man... Om jag bara börjar spruta mig själv i ansiktet och svälja satsen så skulle jag ligga på 7 av 10....knulla bröst frekvent ytterligare en poäng, men måste erkänna att jag tycker det är lite tonårsvarning på bröstknull....
Missan!! Häng inte läpp nu...jag är säker på att du också kan öka din ranking genom några mindre förändringar av dina vanor.
7/10 fick jag...
WTF, 8 av 10.
Haha, min tjej uppfyller 1/10 av det där... och hon är den bästa jag haft.
Så häng inte läpp över det där. Det är ju hans specifika önskningar som han råkat lägga fram på ett litet obegåvat sätt bara.