• Anonym (Test)

Hur erfaren/rutinerad är du? För kvinnor!

10/10 = Väldigt erfaren
    5/10 Normal
    1/10 = Tråkig

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur erfaren/rutinerad är du? För kvinnor!
  • Zoja

Hahahah vilka frågor! De har ju ingenting med hur erfaren/rutinerad man är.

• LostInTranslation

Jag fick 5/10 och då är jag ändå man... Om jag bara börjar spruta mig själv i ansiktet och svälja satsen så skulle jag ligga på 7 av 10....knulla bröst frekvent ytterligare en poäng, men måste erkänna att jag tycker det är lite tonårsvarning på bröstknull....

Missan!! Häng inte läpp nu...jag är säker på att du också kan öka din ranking genom några mindre förändringar av dina vanor.

• Sugen01
    JoJs mamma skrev 2013-12-02 13:31:16 följande:
    Fan, bara 6 av 10.

Men inte är det någon fara sötis,lovar att du ha rutin
  • Anonym (que?)

Är det nån länk som inte syns i min mobil, eller vad? Det är kul med test men jag ser inga frågor? Självskattning?

• missan75
    LostInTranslation skrev 2013-12-02 13:23:25 följande:

Jag fick 5/10 och då är jag ändå man... Om jag bara börjar spruta mig själv i ansiktet och svälja satsen så skulle jag ligga på 7 av 10....knulla bröst frekvent ytterligare en poäng, men måste erkänna att jag tycker det är lite tonårsvarning på bröstknull....

Missan!! Häng inte läpp nu...jag är säker på att du också kan öka din ranking genom några mindre förändringar av dina vanor.

Haha! Jag hänger inte läpp. Jag tror inte min man tycker jag är tråkig, vilket är huvudsaken. :)
  • LostInTranslation
    missan75 skrev 2013-12-02 15:49:25 följande:
    Haha! Jag hänger inte läpp. Jag tror inte min man tycker jag är tråkig, vilket är huvudsaken. :)
    Det är bra det Missan. Du har så rätt och jag anar att du är 70-talist och vi är ju lite småpryda trots allt....
  • Anonym (Haha)

Haha, min tjej uppfyller 1/10 av det där... och hon är den bästa jag haft.

Så häng inte läpp över det där. Det är ju hans specifika önskningar som han råkat lägga fram på ett litet obegåvat sätt bara.

Svar på tråden Hur erfaren/rutinerad är du? För kvinnor!