Inlägg från: Fiamedbarn |Visa alla inlägg
  • Fiamedbarn

Mammor i Växjö med BF sommaren eller hösten 2014

Här är en tråd för oss som väntar barn i Växjö till sommaren eller hösten. Själv har jag BF 25:e juli.

Luck is what happens when preparation meets opportunity
  • Svar på tråden Mammor i Växjö med BF sommaren eller hösten 2014
  • Fiamedbarn

Finns det fler gravida i Växjö med omnejd?

• Fiamedbarn

Finns det fler gravida i Växjö? Jag är nu i vecka 9 (8+5) och kan bara hoppas att allt går som det ska än så länge! Kommer nog att berätta för släkten till jul fast det är så tidigt. För det syns redan så mycket att det blir svårt att dölja!

• Fiamedbarn

Nu är jag i vecka 14 så det går framåt

Finns det fler Växjögravida?

• Fiamedbarn
    såjävlaneggo skrev 2014-01-17 21:42:57 följande:
    Hej!
    Jag och sambon flyttade hit till Växjö för några månader pga jobb. Vi väntar nu vårt första barn. Jag är i v16, går in i v 17 på söndag. Vad kul att jag hitta en sån här grupp, känner knappt en människa här nere och det känns så tråkigt och bara själv om detta. :)
    Hej! Vad kul att du hittade hit Vi är själv nyinflyttade sedan 2 år tillbaka och känner inte så många här.

Var kommer du ifrån och var i Växjö bor du nu?
  • Fiamedbarn
    såjävlaneggo skrev 2014-01-17 21:57:32 följande:
    Vi kommer från Västerås och bor på Kungsgatan, centralt. Själv då?? :)
    Jag kommer från Stockholm och bor ute på Högstorp Vad jobbar du med? Har ni lägenhet eller hus?
  • Fiamedbarn

Yepp, vårt första hus! Hur mår du i graviditeten? Och vilken BM-mottagning går du på?

• Fiamedbarn

Hej och välkommen hit Midsommarnattsdröm! Vad kul att vi blir fler i tråden Vilken vecka är du i? Jag har en son på fyra år sen tidigare så det kommer nog blir ett ordentligt hallaballoo med två barn! Ändå drömmer jag om en trea redan nu!

såjävlaneggo skrev 2014-01-17 22:40:02 följande:
    Vad spännande med hus! Det är ju ett fint område det där! :)
    Åh jag mår inte alls bra, spyr hela dagarna, får knappt i mig mat, börjar bli lite deppig på köpet..
    Men till slut blir det nog bra. Jag håller tummarna för det. Hur mår du då? :)
    Har ni köpt något till bebisen än? :) Hur gammal är du?
    Jag mår ganska bra förutom all oro för missfall och vad moderkaksprovet ska visa. Jag är nog en av de äldsta här så håll i dig, jag är hela 43 år! Hur gammal är du? Vi har sparat massor från när Lukas var liten så jag tror inte vi behöver köpa så mycket, men kanske en syskonvagn och en del nytt till bebisen är ju alltid kul att köpa som lite matchande kläder och kanske ett nytt babygym. Men blir det en tjej finns ju anledning att köpa mycket mer
  • Fiamedbarn
    Liten i April skrev 2014-01-18 10:49:33 följande:
    Jag ska ha i april :)
    Hej och välkommen Liten i April! Då är det ett passande namn du valt Mitt BF är 27:e juli men eftersom jag antagligen kommer att snittas blir det väl ca 2v tidigare. Var bor du nånstans?
Svar på tråden Mammor i Växjö med BF sommaren eller hösten 2014