DenBittraSanningen skrev 2013-11-27 07:04:08 följande:
Snälla, gör styckindelningar. Blir så mycket vänligare för läsaren och mer troligt att fler orkar läsa inlägget och slutligen ge ett mer konstruktivt inlägg än detta.
Du kunde ha hjälpt Ts, så här:
Anonym (Vad kommer händ) skrev 2013-11-27 06:53:47 följande:
Hon och jag bor i en liten kommun men det var Linköpings socialtjänst som tog hand om allt. Vår kommuns social har aldrig kommit på tal vilket jag finner underligt. Inte blev de erbjudna om hjälp och stöd i hemmet, även om de tog upp det med advokat. Avslag direkt. Enligt barnmorskorna så skötte hon inte sin son. Trots att hon hade skrivit i förlossningsbrevet vad hon hade problem och vad hon behövde hjälp med.
Har även ändå bekanta som har blivit av med sina barn på grund av deras funktionshinder, men många har stadigt förhållande och fler barn som de sköter exemplariskt. Tycker jag hör att fler och fler föräldrar blir klassade som dåliga föräldrar för att de har denna funktionsersättning. De får inte för chansen att visa motsatsen. Den utredningen som familjehemmet har gjort är inte kompetent gjord. Dessa familjer har ingen utbildning om hur man hjälper dessa föräldrar. Tack för era svar hittills. Tar gärna emot mer svar.