Problem med biomamma?
Men skapa fler trådar.
Men skapa fler trådar.
Hon jävlas inte. Hon köper saker till sina barn. Att du ser det som att det handlar om dig öht visar vara att du har storhetsvansinne OCH är paranoid.
Jag skapar fler trådar för jag får bara omogna och konstiga svar från puss. Om du hade greppat inlägget så köper hon inte bara saker till sin barn. Hon får köpa hur mycket som helst till sina barn. Men om jag ska skriva så du förstår gumman så kommer ett ex här till dig. Du går och handlar kläder med dina två barn och två bonus barn. Alla ska ha vinterkläder. Alla får prova ut vinterjackor och överdrags byxor. Till varje barn blir det mellan 600-15000kr för jacka byxor och skor. Du köper exempel gula byxor och en rosa vinterjacka med röda prickar på till "Lisa" hon är jätte glad att hon fick välja sina kläder själv. Dom fick hon använda i två dagar. Nästa vecka har hennes mamma köpt gula byxor en rosa jacka med röda prickar på och dom jag köpt är borta. Så är det med allt. Och så har det vart år efter år. Är jag paranoid tycker du? Eller börjar man se ett mönster kanske? Har du någon erfarenhet själv? Skulle inte tro det. Då hade jag fått mognare svar... Puss