ni med knarkare till partner
Av mina 10+ inlägg där jag har skrivit väldigt många meningar så har jag endast använt ordet cannabis ett fåtal gånger, jag har uttalat mig om droganvändare (det finns fler droger än cannabis du vet?)
Jag har även pratat om det nedvärderande uttrycket hora, så ursäkta om jag frågar vad du svamlar om? Kanske du blandar ihop lite saker nu av någon anledning
För att göra det mer lättförståeligt:
Jag citerar de meningar där jag nämnt cannabis, vilket alltså är väldigt litet med tanke på hur mycket jag skrivit, så kan du kanske visa var jag generaliserar cannabisanvändandet
1. "för visst sitter alla människor och smygröker cannabis, lika vanligt som att dricka mellanmjölk,"
Ironsikt svar till dig som på intet sätt generaliserar cannabisanvändaren
2. "Har jag förstått det rätt eller har jag missuppfattat, du får gärna förklara det igen, gärna med mindre cannabispropaganda för precis lika lite som motståndarna kan omvända förespråkarna så är det samma sak tvärtom en massa 'fakta' och cannabissanningar' ändrar inte på verkligheten."
Generaliserar återigen inte cannabisanvändaren utan utan kallar dina påståenden och 'fakta' för propaganda, men nej fortfarande inget generaliserande om cannabisanvändaren.
"Mannen kämpade hårt.. ja men då är det klart att han ska få vara lite bitter och spela macho sen.. haha ha jodå det går hem hos tjejer, sen lite 'eau de cannabis' på det så har vi en vinnare"
En ickeexisterande parfym som jag knappast anklagar cannabisanvändaren för att använda utan skrivet med sarkasm, så nej inget generaliserande av cannabisanvändaren.
4. "Sen kanske man inte ska säga att alla blir snälla och goa av att använda cannabis.
(Den här killen tex låter inte direkt snäll och go)"
Här var det ju ett svar på ditt påstående att alla blir snälla och goa, med andra ord du generaliserade.
Så slutsats, av alla mina inlägg så var dessa de enda som specifikt nämnde cannabis och av dessa fanns det inte ett enda generaliserande, så du har bara lyckats göra dig själv ännu mindre trovärdig.
Jag vet, du använt knarkare istället, för du verkar tydligen inte ha en susning om att det handlar om cannabis.
Eller är det så att du är mer intresserad att stigmatisera?
Igen tar du upp hora och igen säger jag det är dåligt ordval, men är medveten att ordet har antagligen använts av ett syfte.
Vilket fortfarande inte gör det mer rätt.
Du uppvisar en ovanligtröghet att dra in "hora" igen, när det är redan konstaterat att det inte är rätt eller bra.
Vad är det, 10ggr nu?
1 Var ett försök och förminska din meningsmotståndare.
Har informerat dig i hur många som röker i detta land, så varför du skriver vet bara du.
Och alla vet att ironi och sarkasm inte funkar i skriven form, speciellt inte i en oneliner.
2 Ser att dina citat är tagna ur sitt samanhang och uppfattar dom även ändrade också.
Blir väldans konstigt när du "citerar" på detta sätt.
Väljer inte svara på 3 och 4 i sak, för verkar som du blandar ihop användare också.
Såg du försökte komma undan med sarkasm också.
Under berusning dock, så beter man sig inte som TS kille gjorde.
Du verkar ha en extremt begränsad erfarenhet i hur man är under berusning av cannabis.
Så kanske enklare för dig att avstå kommentera sånt du inte förstår istället.
Eller tror du vi försöker säga det om man rökt cannabis en gång, så kan man aldrig vara otrevlig och dum.
Är det verkligen så illa att du inbillar dig vi säger detta.
Om det är så, så finns bara denna *face palm*