• majsa88

Vart ska man resa med en 3-4mån bebis?

Undrar lite här. Tänkte åka till Grekland i augusti då min bebis kommer vara 5 månader. Många höjer ögonbrynen till det, jag vill veta varför? Tänker jag fel , är det farligt? Eller vad är grejen? Vill gärna veta

• majsa88

Fråga jag fråga vilka vaccin är det som ska ges?Joo men det är väl varmt i alla sol länder i augusti. Vilka val har man liksom...

Irlais skrev 2014-01-01 08:45:44 följande:
    I augusti är det väldigt varmt i Grekland så det är väl anledningen. Vi blev rekommenderade av BVC att inte åka (till just Grekland) innan 6 mån då bebisen helst ska ha fått alla vaccin först.

• majsa88

Jaa vi kommer vänta. Om vi reser så beställer i under sommaren. Norra Italien o norra grekland brukar ha en lite svalare sommar än öarna på grekland tror jag. Äh får vänta o se helt enkelt. Det är svårt

• majsa88

Som har strand o hav? O är runt 27 grade? I europa? Som inte kostar en förmögenhet? Hmm lite svårt tycker jag. O nä ingen har tvingat mig, det är därför jag frågar. Eftersom medelhavsländerna är varmt på somrarna, speciellt i augusti månad. Men om någon hade tvingat mig så hade jag inte frågat runt,utan bara åkt. O om du läser mina andra inlägg så märker du att ingen har tvingat mig :)

Dixie skrev 2014-01-01 13:17:20 följande:
    det är väl ingen som tvingar dig att åka till Medelhavet i augusti ...... det finns ju många andra val man kan göra.....

Svar på tråden Vart ska man resa med en 3-4mån bebis?