Gege skrev 2013-11-21 08:54:35 följande:
Modsey...vad sjukt egentligen. Men jag har hört fler än du med typ exakt samma historia. Jag hade verkligen en störtblödning i v 6 och var helt knäckt då jag var övertygad om missfall.
Men jag måste bara få fråga. Du säger att du blödde från v 5-17 nånting. Hur mkt blödde du? var det varje dag och när det kom hur mkt var det? Hur lyckades du inte bli panikslagen varje gång som jag :). jag blödde ingenting igår. Sen imorse när jag gick på toa så rann det ner och hade kommit en del i trosskyddet (Ursäkta detaljer). Min kille påstår att det som var i trosskyddet var gammalt blod men kan endå inte sluta NOJA!!
efter ett tag där mellan v 7- till 12 tror jag att jag "gav upp" och var 100 % säker på att det inte skulle bli något, ( därav att jag till o med drack alkohol någon gång på en semester vi var på)
Men efter v 14 ungefär började jag tro på det i alla fall, trots att jag fortfarande blödde varje dag.
Någon pratade om att det kunde varit tre från början
Slutade blöda runt v 17 tror jag det var och på slutet var det nog bara småblödningar, men där i början var det mycket och då har jag haft flera missfall tidigare.